Avatar billede flinkenstein Nybegynder
04. oktober 2003 - 11:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

siger firewall er installeret??

Jeg bruger et program (overnet) til at hente LOVLIGE! filer og trailers, men programmet bliver ved at fortælle mig at jeg har en firewall installeret??? den i windows xp er disabled, har norton 2003 og adaware installeret, hjælp hvad kan det være??
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. oktober 2003 - 12:06 #1
norton har garanteret en indbygget! prøv at slå det fra i msconfig og genstart - så virker det måske!
Avatar billede flinkenstein Nybegynder
04. oktober 2003 - 12:41 #2
har afinstalleret norton, en som ved hvad en "stealth" firewall er?
Avatar billede delle1982 Nybegynder
04. oktober 2003 - 14:07 #3
h´vilken internet udbyder har du_?
Avatar billede flinkenstein Nybegynder
04. oktober 2003 - 16:31 #4
jeg har cybercity, og har router, har fået dem til at åbne den port jeg skal bruge, men stadigvæk siger den firewalled
Avatar billede ird Praktikant
04. oktober 2003 - 17:37 #5
http://www.google.dk/search?q=disable+firewall+i+router&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=

Prøvet nogle af disse guides :-)

Det kan være lidt tricky at disable firewall i en router
Avatar billede delle1982 Nybegynder
05. oktober 2003 - 12:45 #6
ok for jeg skulle have en fast public ip hos min udbyder før den slog firewalled fra, troede måske det var samme grund hos dig _:p
Avatar billede ird Praktikant
09. oktober 2003 - 09:35 #7
Venter spændt på at høre hvad der skete her, og om man hjalp dig??