Avatar billede mada Nybegynder
31. december 2000 - 13:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

installation af dreamweaver 3

Efter jeg har fået ny harddisk og reinstalleret denne med alle mine gamle
programmer, har jeg nu et udetsående med at få installeret
Dreamweaver 3. Hvergang installationen når til filer af typen *.js (java),
går den fuldstændig død, og resten af installtionen tager
en evighed.

Når programmet så er installeret og melder ok, så prøver jeg selvfølgelig at
starte programmet op.

Indgangslogo kommer frem og herefter sker der ikke en S***.

Hvis jeg så trykker CTRL+ALT+DEL så for jeg meddelelsen: Dreamweaver(svare ikke).

Hvad er det jeg tilsyneladende mangler. Programmet har fungeret upåklageligt
indtil jeg fik ny harddisk.

Jeg benytter Win98.
Avatar billede hyperactive Nybegynder
31. december 2000 - 14:02 #1
Tror ikke der er meget andet at gøre, end at formattere endnu en gang og starte forfra! Kunne lyde som om det er nogle systemfiler, der er fucked up.
Avatar billede klas Juniormester
31. december 2000 - 14:04 #2
Instalere du fra cd eller fra en fil på harddisken ?
Avatar billede mada Nybegynder
31. december 2000 - 14:19 #3
Programmet installeres fra orginal CD.
Avatar billede klas Juniormester
31. december 2000 - 14:23 #4
Måske er disken ikke helt ren, så under instalationen har den ikke kunne læse filerne, så kan den godt springe over dem og gå videre til næste fil . .

Prøv at instalere det igen og tjek cd\'en først.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
31. december 2000 - 14:55 #5
Jeg har prøvet noget tilsvarende - DW ville ikke køre ordentligt. Løsningen der var en ekstra hel formatering. Samt at nedsætte Norton virus og utility iver med at holde computeren ren og a jour. Dernæst at installere DW og FW som de første programmer efter Win 98.

med venlig hilsen

Karsten Larsen
Avatar billede mada Nybegynder
03. januar 2001 - 12:05 #6
Tak for hjælpen Karsen

Efter at have disabeld Norton Antivirus kører Dreamweaver igen.

Mvh
Mads
Avatar billede briank Nybegynder
08. januar 2001 - 14:57 #7
Har været udsat for samme problem med DW og Norton Anitvirus samtidig. Jeg disabler Norton Antivirus og så virker programmet upåklageligt. Men hvad er årsagen ?, programmet har kørt uden problemmer før.

MVH
Brian K.