Avatar billede flinkenstein Nybegynder
03. oktober 2003 - 20:35 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

åbning af en bestemt port

Jeg bruger et downloadings program til at hente lovlige programmer fra nettet :-), men når jeg connecter til dette program (overnet) siger den til mig at jeg har firewall installeret, den eneste firewall jeg har må være gennem min router fra cybercity, har ikke andre installeret, heller ikke windows, den er deaktiveret, alt dette gør at jeg downloader max langsomt, kan man ikke åbne for en bestemt port? programmet har oplyst mig om hvilke porte den benytter, hvor kan jeg åbne dem henne?
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
03. oktober 2003 - 20:41 #1
er det en cisco 677 router???
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
03. oktober 2003 - 20:45 #2
Avatar billede flinkenstein Nybegynder
04. oktober 2003 - 11:56 #3
har løst problemet via opringning til cybercity
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
04. oktober 2003 - 12:14 #4
var det en cisco 677 du havde?
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
04. oktober 2003 - 12:15 #5
Hvordan løste du problemet? jvn.f. Eks. regler !
Avatar billede flinkenstein Nybegynder
04. oktober 2003 - 12:58 #6
kan du ikke læse? jeg løste opgaven ved at ringe til cybercity`s support? behøver du vide mere?
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
04. oktober 2003 - 13:10 #7
Sig mig er du total Fatdum - hvis du ikke kan følge Ekspertens regler så må du fandme pisse lang væk herfra!

Læs reglerne og kom tilbage igen makker - det der sprog og den attitude kan du godt pakke sammen.
Avatar billede flinkenstein Nybegynder
04. oktober 2003 - 13:27 #8
jamen i lige måde da
Avatar billede flinkenstein Nybegynder
04. oktober 2003 - 13:28 #9
lige en ting til, hvad med DIT sprog og DIN attitude???
Avatar billede flinkenstein Nybegynder
04. oktober 2003 - 13:30 #10
jeg løste SELV problemet, ikke ved at følge dit link, jeg ringede til cybercitys support og gennem telefonen hjalp han mig gennem at få åbnet de rigtige porte som skulle åbnes til min router. Bare ærgeligt for dig, dit link kunne IKKE bruges SYND!!!!!!
Avatar billede flinkenstein Nybegynder
04. oktober 2003 - 13:31 #11
out!
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
04. oktober 2003 - 13:32 #12
Prøv nu lige at forstå hvordan tingene fungerer herinde....

Jeg kan se du er ny herinde og allerede 2 gange har du bevæget dig på kanten af reglerne!

Du må forvente at når folk afsætter tid til at hjælpe dig, så er det også rimeligt at du skriver hvorledes du løste problemet.

Tænk på at folk tit bruger søgefunktionen når de har et lignende problem, derfor er det meget praktisk hvis der også står hvordan man har løst problemet.
Avatar billede flinkenstein Nybegynder
04. oktober 2003 - 13:35 #13
erhm, hvis jeg selv løser problemet, er jeg vel ikke nødsaget til at gi point til en som ikke kunne hjælpe mig?
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
04. oktober 2003 - 13:39 #14
Nej men du skal stadig beskrive hvorledes problemet blev løst så andre kan få glæde af svaret!

Tro mig - når man har været på Eksperten i længere tid så interesserer points ikke en så meget - men mere glæden ved at hjælpe andre....
Avatar billede flinkenstein Nybegynder
04. oktober 2003 - 13:50 #15
oki. godt ord igen. sry hvis jeg har virket overfusende :-)  og god dag til dig :-)
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
04. oktober 2003 - 13:51 #16
Finno - velkommen til eksperten...
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. oktober 2003 - 15:42 #17
oskarvonly - dit sprogbrug er simpelthen for plat, du tildeles hermed en advarsel iht. reglerne for brud på stk.2.2.

Prøv for fremtiden at moderere dig når du skriver herinde.

Mvh.
Jelzin101/Coadmin.
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
04. oktober 2003 - 16:13 #18
Er du rask?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. oktober 2003 - 16:16 #19
nej men du er deaktiveret.

j/co.