Avatar billede starbotz Nybegynder
03. oktober 2003 - 15:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dokumentationsstyring i CVS

Hej :o)

Jeg håber nogen har et godt bud på dette spørgsmål:
Hvordan filen flytter man fx Word dokumenter fra én folder til en anden i ens CVS repository UDEN at man mister historikken?

Det er i arbejdsøjemed jeg spørger. Vi bruger Websphere Studio Application Developer og har CVS liggende integreret i dette. Vi bruger det både til Java-kode, JSP'er og også vores projektdokumentation, som oftest ligger som Word-dokumenter.

Jeg har hentet en CVS manual på nettet, men den anvender Unix lignende kommandoer for at klare disse ting, og vi kører ikke på Unix.

Jeg har prøvet alt muligt, men når man prøver at flytte et dokument fra én folder til en anden står dokumentet som nyt i destinationsfolderen, og her skal det så først tilføjes til versionskontrollen og så committes. Og så er dets status jo "nyt dokument" og så er historikken væk.

Meget usmart, da man så altid skal være 1000% sikker på, hvor dokumentet SKAL ligge og at det aldrig skal flyttes til en anden folder i repository'et. Det kan ikke være rigtigt.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede starbotz Nybegynder
06. oktober 2003 - 08:48 #1
Har hørt fra pålidelig kilde at det kan man ikke.
Avatar billede starbotz Nybegynder
06. oktober 2003 - 08:48 #2
Jeg lukker spørgsmålet.