Avatar billede inkognito1 Nybegynder
31. december 2000 - 08:06 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

IE kontra Netscape

Har jeg ret i den forståelse at Javascript køre hurtigere i Netscape end i IE ???

Jeg køre en mouseover ting ... hvor den altså er hurtigere i Netscape end i IE.

Er det et normalt problem ??
Avatar billede jakoba Nybegynder
31. december 2000 - 13:25 #1
Det er ikke rigtigt et spørgsmål der kan svares på.
De har hver deres steder hvor de er hurtigere end hinanden. Så hastighed er ikke rigtig en faktor.

Hvis den forskel du ser får mouseoveren til at gå galt i IE vil jeg tro at det snarere er et javascript problem. Der er mange steder man skal skrive forskellig kode altefter hvilken browser der bruges.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. december 2000 - 15:01 #2
en mouseover er noget af det der kom før MS og NS fik forskellige slags JavaScript

well, jeg er da 100 på at du kan få det til at køre hurtigere i Netscape 6 end det gør i IE4, men tja ellers så prøv dig frem, men det kan da ik være mange ms. du vinder ved det hva?
Avatar billede bobby Nybegynder
31. december 2000 - 20:40 #3
Måske er der noget om snakken.
Jvf. http://developer.irt.org/script/1514.htm så´skrive de: \"Q1514 Internet Explorer mouseOver calls functions twice\". Jeg ved ikke om det er rigtigt. Men det kan vel testes ved at lade mouseover kalde en lille funktion som denne:

var inAction=false

function callme() {
  if (!inAction) {
    inAction=true

  }ëlse{
  document.write(\"dette er andet gennemløb\")
  }

Avatar billede cyberesben Nybegynder
04. januar 2001 - 21:04 #4
hvor blev det sidste point af?
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
04. januar 2001 - 22:48 #5
øhh jeg kan ikke give flere .. det må være en fejl ..