Avatar billede marianne_nielsen Nybegynder
03. oktober 2003 - 14:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bedømmelse af computer

Hej,

er der nogen som kan finde noget deceideret forkert ved denne computer: http://prcdata.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=28736938

Alt input er velkommen.

Mvh
Marianne
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2003 - 14:52 #1
Nej, ikke decideret forkert.

Hvad skal du bruge den til ? kontor, spil, videoredigering?
Avatar billede ostehaps Nybegynder
03. oktober 2003 - 15:00 #2
der er ikke noget decideret forkert ved den... kommer self. an på om du skal spille på den eller hvad... det hele ser fint ud til kontor arbejde og spil.. måske ikk de nyeste spil i den vildeste grafik...
Avatar billede marianne_nielsen Nybegynder
03. oktober 2003 - 15:46 #3
Hej,

Ja jeg mente også den så ok ud. Det er ikke til mig selv, men til en som primært skal bruge den til arbejde.

Takker for input.

Mvh
Marianne
Avatar billede skord Nybegynder
05. oktober 2003 - 22:25 #4
sikkert en overflødig kommentar: men du har selv styr på at skaffe en windows og installere den med alle de rigtige drivere?
Avatar billede borrisholt Novice
06. oktober 2003 - 09:50 #5
Avatar billede marianne_nielsen Nybegynder
06. oktober 2003 - 15:53 #6
Borris - jeg har skrevet i det andet spørgsmål.

El-barto og Ostehaps - hvis i begge laver svar kan i dele point.

Skord - tak for påmindelsen men jeg har allerede en købt XP Pro.

Mvh
Marianne
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2003 - 16:35 #7
Ellers tak, ingen point til mig.
Avatar billede marianne_nielsen Nybegynder
06. oktober 2003 - 16:41 #8
Jamen så går det til Ostehaps - det bliver han/hun sikkert glad for.

Mvh
Marianne
Avatar billede marianne_nielsen Nybegynder
10. oktober 2003 - 21:18 #9
Lukker