Avatar billede soda Nybegynder
03. oktober 2003 - 14:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Drag 'n' Drop + højreklik virker ikke i Start Menu

Jeg har fået et underligt problem.

Af en eller anden grund, så kan jeg pludselig ikke bruge højreklik i Startmenuen og jeg kan heller ikke flytte genveje fra start menuen ud på skrivebordet.

Det sjove er, at musen ellers virker fint alle andre steder.

Nogen der kender til dette problem ?

Bruger følgende system:

Compaq Evo N800v (Bærbar)
Windows XP DK + SP1
Musen er en Logitech MX500, som er forbundet via Portreplikator.

Problemet gælder også mousepad på den bærbare, så det er ikke et decideret logitech mus problem.
Avatar billede gnudi Nybegynder
03. oktober 2003 - 14:51 #1
Kontrolpanel -> Udseende og temaer -> Proceslinje og menuen Start -> Menuen Start (Faneblad)-> Tilpas. Sæt et flueben ud for "Aktiver træk og slip"
Avatar billede soda Nybegynder
07. oktober 2003 - 10:47 #2
Hmmm. Mindes ikke, at jeg har slået det fra, men den var slået fra.

Tak for hjælpen.