Avatar billede rammy Nybegynder
03. oktober 2003 - 14:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb af SubWoofer

Jeg skal ud og købe en subwoofer, men jeg har INGEN forstand på det - det er her i kommer ind i billedet venner !

Jeg er villig til betale max 2500 og køber gerne noget brugt ! Subén skal det bedste jeg kan få for de penge - plz help me med at finde lige den rigtige :-D

Spec´s på mit nuværende anlæg:

NAD C340 Integrated Amp forstærker:

2 x 50 Watts continuous into 8ohms
100 Watts dynamic power into 8ohms
170 Watts dynamic power into 2ohms
Impedance Sensing Circuitry (ISC)
Full system remote control
Headphones socket
7 Line inputs, including two tape in/outs
All discrete circuitry
Short signal path from input to output
All sockets gold plated
Tone controls defeat switch
Pre-out / Main-in
Soft Clipping
NAD Link

Speakers:

Front: Jamo D365
Se her for specs - http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/Jamo%20D%20365.htm

Back: Et par noget minde Eltax speakers.

Håber i kan hjælpe mig til et godt køb :-)
Avatar billede babafisk Nybegynder
03. oktober 2003 - 14:15 #1
Jeg har da en sub til salg.
En Ravemaster 15" 2x250 Watt RMS.
Var det noget? jeg kan evt. finde nogle flere specs på den hvis du er interesseret. Havde tænkt mig omkring 1000 for den
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. oktober 2003 - 14:16 #2
Avatar billede rammy Nybegynder
03. oktober 2003 - 14:25 #3
Smid et link Babafisk !
Avatar billede rammy Nybegynder
03. oktober 2003 - 14:26 #4
Er blevet tilbudt denne: http://www.techtronics.com/uk/shop/657-eltax-atomic-subwoofer.html A15éren - kender i noget til den ? pris 1400 den er 4.mdr gammel - er det et godt køb ?
Avatar billede babafisk Nybegynder
03. oktober 2003 - 18:43 #5
Jeg har desværre ikke nogen links til den men her er lidt specs:
RMS: 2 * 250 watt
Music: 2 * 400 watt
Frekvensområde: 18 - 1.500 Hz
Impedans: 2 * 4 Ohm
Følsomhed: 97 dB
Diameter 385 mm
Indbygningsmål 354 mm
Fo: 21 Hz
Qts: 0,44
Vas: 391,1

Den  er inbygget i et kabinet af spånplade, men det kan du selvfølgelig selv lave om på eller male :-)

hvad vil du give?

P.S.
Den befinder sig i struer men jeg kan godt sende den selv om det nok ikke er helt billigt
Avatar billede rammy Nybegynder
06. oktober 2003 - 11:08 #6
Jeg har købt denne subwoofer - http://www.hol.dk/traad.asp?fID=8&tID=123658
Avatar billede rammy Nybegynder
22. september 2004 - 15:52 #7
Jeg har købt denne subwoofer - http://www.hol.dk/traad.asp?fID=8&tID=123658