Avatar billede westlife Nybegynder
31. december 2000 - 04:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Access 2000 Kombineret med ASP......

Jeg kan ikke finde ud af Access 2000, men jeg ved det kan bruges til både Tagwalls og indviklede systemer. Jeg skal bare lige finde systemet i det...

Hvis en eller anden vil lave et sådant færdigt system som er LIGE til at sætte på en side, så vil jeg selv lave om på det og bruge det...

Det skal være fuldendt for jeg er meget fatsvag :-)

Tak hvis nogen gider gøre et så stort arbejde... Sorry at jeg ikke giver flere points, jeg har ikke flere :-(

Tak på forhånd.
Avatar billede js17dk Nybegynder
31. december 2000 - 11:17 #1
Du kan gå ind på activeserverpages.dk eller netcoders.dk og finde sådan nogle systemer lige til at downloade
Avatar billede westlife Nybegynder
31. december 2000 - 17:37 #2
Har prøvet jeg kan ikke få dem til at virke.
Avatar billede sansalvador Nybegynder
05. januar 2001 - 21:51 #3
Du kunne også prøve dette her eksempel....

http://home1.stofanet.dk/salvador/Tagwall.zip

\\\\Sam
Avatar billede westlife Nybegynder
06. januar 2001 - 01:57 #4
ok jeg har downloadet din tagwall Sam, men den er ikke færdig. Hvor er siden man skriver til den på?

Hvor beskden kommer til at stå på altså?

Avatar billede sansalvador Nybegynder
06. januar 2001 - 13:23 #5
Man skulle kunne både skrive og se hvad der er skrevet på samme side.. !!  (??)

---
Altså øverst er der en form, hvor man kan skrive beskederne..
Og under den blå streg kommer de skrevne beskeder..

---

Du bruger en webserver der understøtter ASP ikke ???

\\\\Sam
Avatar billede westlife Nybegynder
06. januar 2001 - 18:47 #6
jo da ASP er understøttet
Avatar billede westlife Nybegynder
21. januar 2002 - 15:40 #7
t