Avatar billede lenk Nybegynder
03. oktober 2003 - 12:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XP beder mig ændre et password, jeg aldrig har oprettet/brugt

Jeg er ved at gå amok. Min nyinstallerede XP pro er pludselig begyndt at bede mig om at ændre min password, men jeg har intet password, har aldrig haft et, og vil ikke have et.

Jeg har kikket på Technet, jeg har kikket på regedit.com, jeg har søgt hos svein.dk,

Hvordan slipper jeg ud af denne
Avatar billede fleniels Nybegynder
03. oktober 2003 - 13:00 #1
prøv at gå ind i user accounts og se din account der. Tag properties og sæt hak i 'password never expires'
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. oktober 2003 - 13:01 #2
Avatar billede lenk Nybegynder
06. oktober 2003 - 09:43 #3
fleniels>betyder kun at den nu forlanger at få indtastet et password, der ikke er der.

bufferzone>Lige i øjet, jeg har opgraderet først fra ME til 2000 og nu til XP, problemet er løst og jeg har ikke mere password på. Takker
Avatar billede fleniels Nybegynder
06. oktober 2003 - 16:55 #4
hmmm Lenk, er du sikker på du ikke operttede et passwd da du installerede XP?