Avatar billede namx Nybegynder
03. oktober 2003 - 09:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Built by ati all in wonder 9800pro ntsc version kan det bruges DK

Da jeg fortiden går og overvejer at købe et ATI AIW 9800 pro grafikkort og mener at de er alt for dyre her i danmark, overvejer jeg at Købe et i USA men de kører med NTSC versioner ..vores kabelnet og eller fjernsyn  kører vel tror jeg pal B/G signaler, det jeg vil vide er om det  kan det give problemer for grafikkortes tvturner eller ej..kan der være problemer med at se grafik og film på tvet?? Mit tv er med s-vhs indgang og scartstik.
på forhånd tak Namx...
Avatar billede morten_leth Nybegynder
03. oktober 2003 - 09:50 #1
hver venlig at lukke det andet spm du har åben omkring det her spørgsmål, i flg. ekspertens regler må man kun have et spm åben omkring det samme problem.
http://www.eksperten.dk/spm/409016
der skal gå en uge hvor der ikke er nogen der har skrevet eller du ikke har fået løst dit problem inden du må oprette det igen....
Avatar billede namx Nybegynder
03. oktober 2003 - 09:58 #2
Ja det ved jeg det er mig som har oprettes spørgsmålene vor at få en bredere svar gruppe...
Avatar billede namx Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:00 #3
Det kan vel have interesse for flere "grupper". Du kan vel bare lade mit spørgsmål være i fred hvis du ikke kan besvarer problemet.. nyt spørgsmål Keder du dig eller er du ordens mand her ??
Avatar billede leon_hunt Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:43 #4
Tråd #3
http://www.eksperten.dk/spm/409018

namx, er du ikke venlig at følge reglerne? De gælder for os alle.
Avatar billede namx Nybegynder
05. oktober 2003 - 20:15 #5
hvordan lukker jeg det ned?
Avatar billede namx Nybegynder
05. oktober 2003 - 20:46 #6
sesam luk ??