Avatar billede bindestreg Nybegynder
02. oktober 2003 - 21:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

BIOS fejl under opstart

Efter harddisk osv. er fundet og lige inden den loader Windows kommer den med denne fejl

<BIOS:> BIOS update data incorrect. CPUID=00000F29

Systemet stopper ikke eller noget.. Er bare nysgerrig efter hvad det evt. kunne være galt..

På forhånd tak! =)
Avatar billede nmh Nybegynder
02. oktober 2003 - 21:40 #1
Tjah et vildt gæt: Har du skiftet CPU, på et tidspunkt?
Avatar billede kenp Novice
02. oktober 2003 - 21:55 #2
har du haft opdateret din bios selv? for det kunne tyde på at din bios ikke var blevet resat efter den var blevt opdateret.

Det er stadigvæk et gæt.
Avatar billede bindestreg Nybegynder
02. oktober 2003 - 22:08 #3
Jeg flashede BIOS igår... :/
Både mobo og CPU er nyt...

Hmm.. Så prøver jeg sq bare at flashe igen.. =P
Avatar billede kenp Novice
02. oktober 2003 - 22:10 #4
nej nej start med at gå ind i din bios og loade default settings ->genstart ->gå i bios igen og så sæt den op.
Avatar billede nemo2000 Nybegynder
02. oktober 2003 - 22:27 #5
Jeg vil tro at det er en bios-flash fejl... Doh.... Jeg tror at du har brugt en forkert fil til at flashe med... hent en anden update...
Avatar billede kenp Novice
02. oktober 2003 - 22:36 #6
hvis han har brugt en forkert! så ville hans bios være helt færdig så ville han slet ikke kunne starte op!
Avatar billede nemo2000 Nybegynder
02. oktober 2003 - 22:46 #7
Det er jeg nu ikke sikkert på... Jeg er før kommet til at flashe med en forkert fil idet jeg skulle opdatere min brors og mit eget mailboard og glemte at mit var VTA... Der skete bare det at der kom en update fejl magen til den bindestreg fik...
Avatar billede bindestreg Nybegynder
03. oktober 2003 - 09:06 #8
Nu funker den... Den skulle bare flashes igen.. ^_^