Avatar billede dont Nybegynder
02. oktober 2003 - 21:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Siden kan ikke vises

Jeg skal have oprettet forbindelse til internettet gennem modem og har i den forbindelse skaffet mig en netbasis cd-rom fra tdc. Jeg har fulgt vejledning og alt er ok incl. min opkaldsforbindelse til nettet. (den logger fint på) Problemet er at browseren ikke finder nogle web-sider. "Siden kan ikke vises" kommer frem på alle sider.
Jeg har ringet til tdc's hotline og det eneste deres internet-support kunne gøre var "Der er en tekniker der ringer til dig lørdag". ØV! Jeg havde lige glædet mig til at komme på nettet.
Jeg har derefter fulgt vejledning (opkobling) på:
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=art_5463_1033
(gennem en anden computer et andet sted)
og desuden (browser):
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-37127
Men det hjælper ikke.
Er der nogle der kan hjælpe? Måske har i oplevet noget lignende. Eller måske er i bare lidt mere prof end TDC.
Avatar billede nasp Nybegynder
02. oktober 2003 - 21:12 #1
jah jeg har prøvet dette da jeg skulle sætte internet op ved min far og det er deres cd der er lavet lidt lort men det virker hvis du gør ind opg kører den fil på cd´en der hedder registrering eller er det setup men prøv :)
Avatar billede haverslev Novice
02. oktober 2003 - 21:38 #2
Hvis du har XP, så start IE op, klik på Funktioner, Klik på internet indstillinger, klik på Faneblad:Forbindelser
Sæt Fluben i Brug altid standard forbindelse
Avatar billede dont Nybegynder
02. oktober 2003 - 23:51 #3
De ting I foreslår er prøvet.
nasp --> Jeg startede med cd'en. Alt er ok, undtagen ie, der siger "Siden kan ikke vises"
haverslev --> nr. 2 guide jeg omtaler ovenfor omhandler det du foreslår.
Avatar billede haverslev Novice
03. oktober 2003 - 08:04 #4
Kan du komme på nettet overhovedet, med f.eks outlook?
Du kan høre modemet kalde op og derefter kommer den med en skærm med teksten:
Siden kan ikke vises ?
Kan du dobbeltklikke på ikonet i proceslinien og se om der er aktivetet: Sende/modtage?
Avatar billede dont Nybegynder
03. oktober 2003 - 20:53 #5
Jeg skal tjekke det snarest muligt. Vender tilbage.
Avatar billede dont Nybegynder
06. oktober 2003 - 16:57 #6
Tdc ringede tilbage i weekenden og han guidede mig igennem fuldstændig det samme som jeg havde gjort. Sjovt nok virkede alle de forbindelser jeg havde oprettet pludselig......... Mon tdc sidder og åbner for adgangen.....først når de er helt sikre på at man er seriøs mht abonnement???