Avatar billede onlinefreak Nybegynder
02. oktober 2003 - 20:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

logo søges

Hej

Jeg er ved at lave en side, min mål gruppe er primært de unge kunstner, man jeg mangler et logo.

Er der nogen her der kan komme med nogle forslag i bestemmer selv farver osv.

Håber at i kan hjælpe mig.
Avatar billede onlinefreak Nybegynder
02. oktober 2003 - 20:07 #1
jeg glemte lige størrelsen

760*70
Avatar billede anne-m Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:37 #2
unge kunstnere??? billedkunstnere? Hvad indeholder siden?
AM
Avatar billede anne-m Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:39 #3
Hvad hedder siden?
Avatar billede anne-m Nybegynder
03. oktober 2003 - 13:27 #4
www.grafikken.dk/unge_kunst/index.html
her er det jeg nåede frem til. (med de få retningslinjer!)
jeg vidste ikke om det var kunstnere i form af design eller billedkunstnere eller andet... så jeg lavede det "designagtigt" med  billedkunst ikonet "paletten" som blikfang. - så fanger du begge målgrupper.
farver: dynamik, nytænkning, ungdom - vækst.
Former: energifyldt organisk form, der udtrykker fleksibilitet og dynamik.
:o) - er det noget i den retning?
NB! flash animationen kunne man sagtens kæle for (he, he!) det gik lidt hurtigt!
NBB! Logoet er tænkt så det kan være flere farver, og med lethed kan trykkes i S/H eller 1 farve.
Avatar billede anne-m Nybegynder
03. oktober 2003 - 13:36 #5
Se flere eksempler af logoet i andre farver her:

http://www.grafikken.dk/kunst/index.html
Avatar billede onlinefreak Nybegynder
04. oktober 2003 - 11:48 #6
Hej

Først vil jeg lige sige at det er rigtig god eksempel du har lavet og jeg er sikker på at jeg kan bruge det.

Jeg vil høre om du ikke kunne flytte teksten længere til højre, fjerne års tal og skiftet farven til 306593?

mvh
onlinefreak
Avatar billede anne-m Nybegynder
06. oktober 2003 - 11:54 #7
http://www.grafikken.dk/kunstnere/index.html

sådan?
hvad med logoet til tryk? skal du ikke bruge det?
Avatar billede onlinefreak Nybegynder
07. oktober 2003 - 13:09 #8
tak
Avatar billede anne-m Nybegynder
07. oktober 2003 - 13:13 #9
vil du ikke have selve logoet???

http://www.grafikken.dk/kunst/index.html
Avatar billede espersen Novice
21. oktober 2003 - 09:10 #10
Hmmmm  flot at tage sine egne point !!  Skulle Anne-M ikke have haft nogle ?
Det falder mig for brystet at Onlinefreak har en række åbne spørgsmål kørende.......
Avatar billede anne-m Nybegynder
21. oktober 2003 - 09:21 #11
HEI!!!!! var det ikke noget med, at jeg lavede det logo til dig??? men du svarede jo ikke på mit sidste spørgsmål, om du ville have logoet til tryk også!!!!!!!!!  Hvad er det lige du har gang i??? du kan da skrive at jeg skal lægge et svar hvis du vil afslutte samtalen!!!!

HELT ÆRLIG!!!  :o(      Det er fandme ufint!
Avatar billede onlinefreak Nybegynder
22. oktober 2003 - 23:59 #12
"om du ville have logoet til tryk også" ok nu er jeg ikke nogen exp i det teknologiske man hvad er det lige at det betyder?
Avatar billede anne-m Nybegynder
23. oktober 2003 - 09:15 #13
Du skrev at du manglede et logo.... men du mente åbenbart at du manglede et topbanner - det er ikke det samme!
Et banner er til internet - og ligger i en opløsning på 72 dpi.
Hvis du skal have et logo, skal det kunne trykkes (på brevpapir osv) det kræver mindst 300 dpi og skal rentegnes (det vil sige at det- oftest, skal laves i vektorgrafik, så logoet bliver let at sætte op og ned i størrelse alt afhængig hvor stort det skal trykkes. Jeg lavede et banner til dig (flash) og så havde jeg lavet et logo - som opgaven lød på, men det var du vist ikke interesseret i...?? Logoet er det her: http://www.grafikken.dk/kunst/index.html - det har jeg lavet med henblik på at du skal kunne trykke det i evt. annoncer, brevpapir, foldere, t-shirts og alt andet trykt materiale som farve og sort hvid.

Hvorfor tager du selv pointne???