Avatar billede erikkl Nybegynder
02. oktober 2003 - 15:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan flytte points til anden bruger?

Jeg oprettede mig på Eksperten for første gang i går, og fik stor hjælp af en anden bruger. Men som newbie kom jeg til at overføre points til mig selv.

Kan det rettes - eller hvordan overfører man points til en anden bruger?
Avatar billede ird Praktikant
02. oktober 2003 - 15:40 #1
må man se hvor det skete?
Avatar billede therevelation Nybegynder
02. oktober 2003 - 15:41 #2
du opretter et nyt spørgsmål hvor du skriver et henvisning til det tidligere spørgsmål. Husk at acceptere det her spørgsmål selv- spørgsmål om eksperten er gratis...

MvH Michal
Avatar billede erikkl Nybegynder
02. oktober 2003 - 15:55 #3
Ok - er der et sted på sitet hvor man kan læse reglerne for points? De er ikke sådan lige til at finde...
Avatar billede erikkl Nybegynder
02. oktober 2003 - 15:57 #4
Det skete her:

http://exp.dk/spm/408017
Avatar billede exp Juniormester
02. oktober 2003 - 15:59 #5
du kan evt læse denne igennem :-)
http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede ebe Praktikant
02. oktober 2003 - 16:24 #6
hej erik, jeg har lagt et svar her, så du kan bare acceptere det. jeg er rigtig glad for at du kunne bruge disken, og finde dine data igen!

hilsen ebe
Avatar billede ebe Praktikant
02. oktober 2003 - 20:13 #7
takker :)