Avatar billede jakopatico Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:10 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Kan i lide designet?

Sidens indhold er ikke helt færdigt, men I må meget gerne fortælle mig hvad i syntes der er godt og hvad der er dårligt ved designet.

(siden ligger her på en test server)

http://www.rnl.dk/
Avatar billede Kengun Praktikant
02. oktober 2003 - 11:17 #1
jeg synes det er noget bøvl når der kommer en scroller på en sådan side.
Avatar billede Kengun Praktikant
02. oktober 2003 - 11:23 #2
...ellers er det da en flot side. Jeg ser dine billeder slider ind fra højre. Det ville også være nice hvis dem slidede ud (ved mouse out) istedet for at bare forsvinde slig det er nu.
Avatar billede therevelation Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:24 #3
pænt og enkelt men den tager for lang tid at loade...
Avatar billede Kengun Praktikant
02. oktober 2003 - 11:26 #4
...en preloaderbar inkluderet en procent preloader ville være nice.
Avatar billede therevelation Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:27 #5
men ja man bliver da positivt overrasket når man først kommer....er dog bange for mange giver op inden de kommer dertil *s* synes også det er et pænt touch med slide funktionen.

//Michal
Avatar billede jakopatico Nybegynder
02. oktober 2003 - 13:01 #6
det er et site der skal laves på ret kort tid, men det der med mouseout på thumbs'ne giver en masse actionscript arbejde, men det giver helt sikkert en federe effekt!

mange tak for kommentare indtil videre ;-)
Avatar billede jakopatico Nybegynder
02. oktober 2003 - 13:02 #7
er menuen i bunden svær at finde???
Avatar billede Kengun Praktikant
02. oktober 2003 - 13:11 #8
måske du kunne venstrestillet "Artists", eller måske tilføje "Artists menu" eller noget i den retning....