Avatar billede dmk Nybegynder
02. oktober 2003 - 10:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oracle og ADO

Jeg har stillet er ret Oracle-releteret spørgsmål i VB sektionen:

http://www.eksperten.dk/spm/408577

Oracle-kyndige kan måske finde på en anden løsning?

/DMK
Avatar billede dmcn Praktikant
02. oktober 2003 - 10:16 #1
Spørgsmål må kun oprettes en gang. Ligeledes er referencespørgsmål ikke tilladt. Luk venligst dette spørgsmål.
Avatar billede dmk Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:32 #2
Når man nu har et spørgsmål der er ligeligt Oracle og VB, hvordan stiller man det så, så begge grupper bliver opmærksom på det?
Avatar billede dmcn Praktikant
02. oktober 2003 - 11:35 #3
Man stiller det i første kategori, venter en uges tid på svar, lukker det igen og opretter det i den anden kategori.

www.exp.dk/regler.phtml
Avatar billede dmcn Praktikant
02. oktober 2003 - 11:36 #4
Og så forventer man naturligvis, at folk der ved noget om begge kategorier, er tilmeldt begge kategorier.
Avatar billede dmk Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:51 #5
.