Avatar billede jumbojet Nybegynder
02. oktober 2003 - 08:29 Der er 13 kommentarer

PDM på PIX virker ikke

Jeg har netop installeret et image ver. 6.3 på min Cisco PIX 506 og opdateret PDM´en til ver. 3.0. Når jeg vil tilgå PIX´en via en browser bliver jeg godt nok promptet for password som den godtager, men derefter står den bare og skriver: Loading......
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede medions Nybegynder
02. oktober 2003 - 08:33 #1
Prøv at hiv strømmen fra og sæt den til igen, det lyder somom den ikke er startet rigtig op...

//>Rune
Avatar billede kelmek Nybegynder
02. oktober 2003 - 08:37 #2
Det kunne meget vel være fordi du har Java installeret (j2se/j2ee). Når du prøver at starte pdm'en, kommer det lille java ikon nede ved uret, og så kommer den ikke videre.

Hvis dét er problemet, skal du ind i kontrolpanel -> java plugin

Her kan du vælge fanebladet browser, og så fjerner du fluebenet fra den browser du bruger.

Luk alle browser vinduer, og prøv at tilgå pdm'en igen
Avatar billede jumbojet Nybegynder
02. oktober 2003 - 08:45 #3
hmmm, har nu både prøvet at slukke/tænde og checke for java plugins i mit kontrolpanel. Kan ikke finde noget java plugin under kontrolpanelet som du beskriver. øv, virker ikke...
Avatar billede jumbojet Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:27 #4
Det virker fra en anden pc, så PDM er ok installeret på PIX´en. Hvad skal jeg undersøge for at finde ud af om det er java der ikke kører ordenligt???
Avatar billede kelmek Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:31 #5
Jeg kender ikke til andre ting, der kan skabe problemer med adgang til pdm'en end Java.

Har du j2se installeret? (kommer der et lille ikon nede ved uret, når du prøver at starte pdm'en)?
Avatar billede jumbojet Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:31 #6
nej det gør der ikke, den skriver bare udført...
Avatar billede kelmek Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:33 #7
Det er ikke fordi du har en popupkiller installeret, som så kvæler det vindue som pdm'en starter? (google hotbar eller lign)
Avatar billede jumbojet Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:39 #8
har lige checket op på om der ligger en popupkiller. Det gør der ikke.
Avatar billede clausb Nybegynder
02. oktober 2003 - 19:28 #9
Prøv at tømme din internet cache .......
Avatar billede jumbojet Nybegynder
03. oktober 2003 - 08:22 #10
Det har jeg prøvet, desværre uden held. Meget mystisk...
Avatar billede toontech Nybegynder
05. oktober 2003 - 13:08 #11
Prøv at installere java det hjalp på min pc:
http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp
Avatar billede jens_bach Nybegynder
13. maj 2005 - 21:47 #12
hvis du clear internet explore temp. filer, plus du opdaterer java. så virker det
Avatar billede toontech Nybegynder
13. maj 2005 - 23:31 #13
sidst der blev postet et svar er for 1½ år siden!
Så du skal nok ikke forvente nogen point :)