Avatar billede martinoerteby Nybegynder
02. oktober 2003 - 06:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mystisk fil

Hej

Jeg kunne ikke rigtig finde en kategori, der svarer til mit spørgsmål; derfor "Generelt".

Efter at have partitioneret harddisken i 3 partitioner (28 Giga, 5 Giga og 5 Giga) med Partition Magic, er der dukket en underlig fil op på d-drevet (og kun dér), der hedder "~" (uden anførselstegn). Der er ingen extension, og inde i "Egenskaber" får man kun at vide, at den fylder 185 KB.

Hvad er det for en fil, hvor kommer den fra, og hvilken funktion har den?

Jeg kører Windows XP Home.

På forhånd tak

Martin
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. oktober 2003 - 08:03 #1
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. oktober 2003 - 08:06 #2
Den dukker op en gang imellem, og indeholder blandt andet adresserne i din adresse bog, tilsyneladende kommer den efter service pack 4 på windows 2000. Og sikkert også på XP efter en opdatering. Den forsvinder ikke helt, min er kommet igen efter at jeg har slettet den!!
Avatar billede cresswell Nybegynder
02. oktober 2003 - 08:34 #3
jeg har også den fil på min bærbar med win2000 med sp4. Hvis jeg åbner den i notepad, så står der
"K o n t a k t p e r s o n e r  f o r  H o v e d i d e n t i"
Avatar billede martinoerteby Nybegynder
02. oktober 2003 - 08:57 #4
Tak for det.