Avatar billede emiliasl Nybegynder
01. oktober 2003 - 21:41 Der er 6 kommentarer

Frontpage ændre tekst format

Hvis jeg udgiver en side fra FP. hvor skrift formatet er Ariel 2, er det efter udgivelse blevet til Times New Romann 2, HVORFOR???
Hvis jeg så ændre formatet til Timen N R og der efter retter det tilbage igen til Ariel og udgiver på ny, så er det rigtigt, Hvor ligger problemet??
Avatar billede neander Nybegynder
01. oktober 2003 - 21:45 #1
kan det være fordi "Ariel" skal staves "Arial"?
Avatar billede emiliasl Nybegynder
01. oktober 2003 - 21:47 #2
Nej det er blot en stave fejl fra min side:-)
Avatar billede cdc Novice
01. oktober 2003 - 21:50 #3
kan du give lidt kode eller et link
Avatar billede emiliasl Nybegynder
01. oktober 2003 - 22:23 #4
Nej det kan jeg ikke, men det er ligesom at frontpage laver formateringen om når den udgiver det. Er der nogle steder i FP hvor man kan sætte den til at den kun må udgive i et givet format
Avatar billede cdc Novice
01. oktober 2003 - 22:36 #5
hvad med at sette din font i en css som styrer font farve osv ?
Avatar billede cdc Novice
01. oktober 2003 - 22:36 #6
bruge du de færdige skabeloner til at designe efter ?