Avatar billede zhark Nybegynder
01. oktober 2003 - 20:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Points retur til flinkenstein

Her er dine points, det var lidt hurtigt du var ude med trusler. Du kan sku' da ikke forvente man er online konstant!
http://www.eksperten.dk/spm/408359
Avatar billede arne_v Ekspert
01. oktober 2003 - 21:06 #1
Iøvrigt er det tvivlsomt om man kan anmeldes for ikke at levere point tilbage.

Men det er absolut en god skik at levere fejlagtigt uddelte point tilbage.
Avatar billede arne_v Ekspert
01. oktober 2003 - 21:07 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. oktober 2003 - 21:14 #3
flinkenstein> du er rimeligt ny her på eksperten, så læs lige http://www.ebruger.dk/faq INDEN du bruger anmeld funktionen på noget du ikke kan anmelde for.
Avatar billede zhark Nybegynder
04. oktober 2003 - 13:10 #4
Nu har du haft 4 dage til at hente de her points, så du må jo have fortrudt!
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2003 - 22:49 #5
Enig med dig zhark - hvis det virkeligt var så vigtigt med de point var der lagt et svar for længe siden. Desuden er du ikke forpligtet til at aflevere point tilbage.
Avatar billede flinkenstein Nybegynder
12. oktober 2003 - 02:42 #6
jeg har ikke fortrudt, jeg har lige som dig haft travlt, så nu er jeg klar.
Avatar billede flinkenstein Nybegynder
12. oktober 2003 - 02:45 #7
john stigers. husk nu du er TIDLIGERE co.admin så tag lige og luk fissen dit tykke dyr haha, meld mig uha uha uha
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2003 - 10:40 #8
flinkenstein> det er hermed gjort. Håber du bliver deaktiveret.
Avatar billede dmcn Praktikant
12. oktober 2003 - 11:35 #9
flinkenstein deaktiveres.
- n0rmality, coadmin