Avatar billede jesras Nybegynder
01. oktober 2003 - 20:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Win Min

Hver gang jeg prøver at genstarte, skriver den at Win Min ikke kunne lukke ned manuelt og den boks, hvor man kan trykke afslut nu kommer frem, hvad skyldes det. Det er pisse irriterende.
Avatar billede popsy Novice
01. oktober 2003 - 20:14 #1
Så vidt jeg kan udlede af google, hører programmet slet ikke til på din pc.
Smut ind på www.spywarefri.dk og hent hijackthis, og smid loggen her. Så er jeg sikker på aten af de mere kompetente vil fortælle dig mere om hvad du skal gøre.

Forsøg ikke at fjerne noget selv.
Avatar billede ird Praktikant
01. oktober 2003 - 20:29 #2
Kan kun støtte op omkring popsy's indlæg. Dette win min høre ikke til på din pc. Tror du har fået dig en parasite eller andet utøj.

Ville som Henrik(Popsy) skriver hente hijackthis og smide loggen herind
Avatar billede arlet Juniormester
01. oktober 2003 - 20:35 #3
Luk dette her spg, vi forsætter her ://www.eksperten.dk/spm/408387

Jeg tror vi slår 2 fluer med et smæk

Så læg et svar her og accepterer selv
Avatar billede arlet Juniormester
01. oktober 2003 - 20:35 #4
Avatar billede popsy Novice
01. oktober 2003 - 20:37 #5
lyder som en god ide :)
Avatar billede arlet Juniormester
03. oktober 2003 - 17:55 #6
jesras -> læg selv et svar og accepterer det, så spg bliver lukket
Avatar billede ird Praktikant
28. oktober 2003 - 16:56 #7
Hallooo sker her mere???
Avatar billede jesras Nybegynder
28. oktober 2003 - 22:32 #8
det er løst