Avatar billede funkyloonie Nybegynder
01. oktober 2003 - 19:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kommunikation ml. pc og mobil ?

Jeg har ikke rigtigt nogen erfaring med at koble en pc og en telefon sammen, så jeg sørger lidt info fra en med forstand.

Jeg køber meget snart en Nokia 3510i og vil tilmelde mig GPRS så jeg kan hente data gennem telefonen. Mit spg. er hvordan vil min mobiltelefon og min pc kommunikere? med et kabel eller trådløst netværk? Medfølger kabel evt telefonen?
Avatar billede cresswell Nybegynder
01. oktober 2003 - 19:52 #1
Der følger ikke et kabel med til telefonen, og der er ikke irda inbygget. Om computeren og telefonen kan snakke sammen, tror jeg næppe. Og jeg tror ikke at telefonen understøtter kabel. Så hvis det er de ting som du gerne, så er det nok ikke den telefon du skal vælge. Jeg har selv den samme mobil, og den er udemærket, men ikke lige til det formål.... Desværre
Avatar billede funkyloonie Nybegynder
01. oktober 2003 - 19:55 #2
ok.