Avatar billede kiwisaft Nybegynder
01. oktober 2003 - 17:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nyt igen

Ja, først vil jeg lige sige: Alle mine tidligere spørgsmål her på eksperten, der er der UDDELT POINT (det er den måde man lukker spgs på, har jeg fået afvide...)

Men nu har jeg sq taget mig grundit sammen, og ja, se selv og bedøm, Menu knapper er måske lidt små...

www.speedmonkey.1go.dk

Mvh kim
Avatar billede victor-1 Nybegynder
01. oktober 2003 - 17:23 #1
Du har vidst ikke helt fat i den lange ende med hensyn til pointudeling og lukning af sprsm. -
Når jeg tjekker din påstand, ser jeg stadig en del åbne af slagsen.

/victor-1
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
01. oktober 2003 - 17:24 #2
oki... jeg har rendt i gennem dem og der skulle meget gerne være uddelt point til alle dem som har hjulpet mig...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. oktober 2003 - 19:04 #3
hvorfor lyver du? de er jo ikke lukket
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. oktober 2003 - 19:22 #4
S** passer ikke helt du har 7 åbne sp http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?sort=%40&order=asc&catid=0&q=&navn=kiwisaft&option=22

men nualligevel lidt kommentarer til dit site ,p
Syntes sjældent det er en god ide at man skal klikke på et eller andet pic for at komme ind på den reelle side.

Jeg savner en indledning. Hvad handler din side om.
Det er fint nok at du har en news sektion på forsiden (nr 2 side G***), men der bør være andet på siden.....

Ehmm hvad skal dit logo symbolisere ?? Kan godt se hvad det skal forestille, men kan ikke rigtigt se relationen.....

Savner mouse over på din hovedmenu.
Du burde vælge en anden fontfarve på "download" linkene - er ret svær at se på din grå baggrund

øhmm under Portfolio har du et linkk til en hp http://www.teamrieger.dk/
Er det din - er det en du har lavet, eller ??? fremgår ikke på din side - lidt mere tekst tak ;)

Lidt mere liv på siden ville være fint. Lidt kedeligt med den grå og den røde
Avatar billede victor-1 Nybegynder
01. oktober 2003 - 21:13 #5
"kiwisaft" -
Nu har du fået et svar af "susanne larsen" -
Hvis du kan bruge hendes svar og synes hun skal ha' point, skal du acceptere svaret. (dette LUKKER spørgsmålet)

Alternativ 1:
Du kan ikke bruges hendes svar og derfor afviser du det.
(dette lukker IKKE spørgsmålet)

Alternativ 2:
Du får i løbet af en rimelig periode (ca. 7-14 dage) INGEN brugelige svar, men skal jo stadig ha' afsluttet (LUKKET) spørgsmålet.
Det kan du gøre ved at lægge et svar selv og derefter acceptere det.

Det kunne jo også sagtens ske, at du har fået en masse brugbare "kommentarer".
I det tilfælde bør du ikke "æde" pointene selv, men derimod bede den eller de person/er som lagde kommentarene om, at lægge nogle svar så de kan få deres velfortjente point.

Håber dette kan hjælpe dig til korrekt færden her på Eksperten !

/victor-1
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
02. oktober 2003 - 18:34 #6
>>victor-1 smukt og enkelt formuleret ;)

>>kiwisaft thnx for p
Du havde da ikke behøvet at lukket dit sp allerede, men det bestemmer du jo selv ;)
Der har i den senere tid været en del af vi brugere her på E, der har været/og er knotne over de brugere der ikke afslutter deres sp. Derfor har du i denne tråd fået et par bemærkninger om at dine øvrige sp ikke var lukket trods din "påstand".
Er da helt ok hvis det var fordi du ikke helt var med på hvordan man afviser og afslutter et sp - så kan jeg jo kun sige - my bad ;p
Nogen gange er vi måske lidt for kort-luntede og antager pr. automatik bare at alle har 100% styr på hvordan man gebærder sig her på E :))