Avatar billede javid Nybegynder
01. oktober 2003 - 10:47 Der er 6 kommentarer

Sletning af flere filer

Hej

Jeg har mange filer der hedder følgende:
(Backup of document.doc
Backup1 of document.doc
Backup2 of document.doc osv.)
Hvordan kan man slette (vhj. en script) disse filer?
Jeg kan sagtens slette"Backup of document.doc" men de øvrige documenter kan jeg ikke slette.

Hilsen
JJ
Avatar billede htmlkongen Novice
01. oktober 2003 - 10:54 #1
Kan du ikke slette dem bare normalt? Du kan jo prøve at køre onlinescanneren på www.spywarefri.dk det lyder som en virus hvis du ikke bare kan slette den
Avatar billede htmlkongen Novice
01. oktober 2003 - 10:55 #2
Avatar billede javid Nybegynder
01. oktober 2003 - 10:57 #3
Det kan jeg godt. Jeg vil bare lære hvordan man gøre via script.
Avatar billede javid Nybegynder
01. oktober 2003 - 11:06 #4
Det er ikke en virus. Det er helt almindelig word documenter.
Det jeg gerne vil, er at slette de filer, der er navngivet som ovenstående.
Hvilken parameter skal jeg tilføje til (DEL "c:\mappe\Backup of document.doc")for at slette de andre.
Jeg kan/vil ikke bruge *.doc, for ellers vil samtlige .doc doumenter slettet.
Avatar billede ebe Praktikant
01. oktober 2003 - 11:30 #5
back*.doc
Avatar billede javid Nybegynder
03. oktober 2003 - 09:30 #6
Hej Ebe. Dit forslag hjalp desværre ikke.