Avatar billede dex_dexter Nybegynder
01. oktober 2003 - 09:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

læse fra jpg billede

jeg har fået en sindsyg idé, jeg vil gerne kunne læse nogle tal ud fra et jpg billede, nogen der har et tip til hvordan det gøres?
jeg ved man kan tegne i et billede med gdlib, men er det ikke muligt at få den til evt at sammenligne nogle billeder jeg har ligende med et stykke i det billede jeg vil læse fra?
Avatar billede cybermouse Nybegynder
01. oktober 2003 - 09:38 #1
er ikke så syg til php, men du skal formentligt finde et bibliotek som kan noget med OCR (optical character regonition)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
07. oktober 2003 - 08:20 #2
lukker