Avatar billede bukse Nybegynder
01. oktober 2003 - 07:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Finde Photoeditor

Da jeg brugte Office 97 og 2k, havde jeg Microsoft Photoeditor til rådighed, men efetr jeg har skiftet til Xp/2002 er den ikke til rådighed mere. Hvordan får jeg evt det igen. eller hvad er alternativet
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
01. oktober 2003 - 08:06 #1
Du skulle gerne have Microsoft Photo editor selvom du bruger xp, jeg har den i hvertfald. Hos mig ligger den her:

startmenu -> programmer -> Microsoft Office-Værktøjer ->

Der udover er der i xp også "Windows Billed- og faxfremviser" - dobbelt klikker jeg på et billedet bliver det åbnet i denne.
Avatar billede kvik Nybegynder
01. oktober 2003 - 08:07 #2
Det skal du gøre i starten, og vælge det.
Du kan sætte din cd-rom i og vælge at tilføje det eller flere komponenter.
Avatar billede bukse Nybegynder
01. oktober 2003 - 08:16 #3
1000 tak for den hurtige hjælp