Avatar billede pkw Nybegynder
30. september 2003 - 23:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

htmlpages i postnuke?

Hej jeg sidder og forsøger mig frem med postnuke "htmlpages
" Er egentligt kommet et godt stykke frem, Men er der nogen der kan hjælpe med en fremgangsmåden, hvis jeg vil have et link i venstre side af postnuke "blok" der så skal referere til en html side som en lavet i " htmlpages
" Hvordan skal man lave det link??
Venlig hilsen Pkw.
Avatar billede avminarm Juniormester
01. oktober 2003 - 08:14 #1
kan man ikke oprette en ny blok inde under administrationen af blokke og så lave et alm link i denne blok?
Avatar billede pkw Nybegynder
01. oktober 2003 - 20:46 #2
du har vel ikke rækkefølgen på den måde det skal gøres på
Avatar billede avminarm Juniormester
02. oktober 2003 - 07:56 #3
hvorfor tager du points selv????
Avatar billede pkw Nybegynder
02. oktober 2003 - 09:54 #4
DET MÅ DU DU SKU MEGET UNDSKYLDE - JEG ER VIST IKKE HELT KLAR OVER HVORDAN DETTE FOREGÅR
Avatar billede avminarm Juniormester
02. oktober 2003 - 13:12 #5
ok jeg kan godt se du er ny - slå lige caps lock fra ;o) - jag havde ikke lagt et svar, men blot en kommentar, det er kun svar man kan acceptere og dermed dele points ud til.
Avatar billede pkw Nybegynder
02. oktober 2003 - 13:32 #6
bare iorden - sådan gør jeg næstegang, jeg er ikke så godt til det engelske - for jeg har da også prøvet at læse mig frem, så derfor spørger jeg i dette forum ang. postnuke links - så hvis du har lyst må du gerne svare på det spørgsmål jeg startede med at stille. Og måske lige et nyt et også: Kan man få de links man selv laver til at poppe op i " main "??
Avatar billede avminarm Juniormester
02. oktober 2003 - 14:05 #7
Du skal nok oprette et nyt sprg - ikke mange vil kigge på dette da det nu har blåt flag = lukket/besvaret