Avatar billede dwal Nybegynder
30. september 2003 - 19:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Erfarringer med Fona?

Heysan :)

Jeg købte i sommerferien sådan et gaming sæt hos fona, hvor man fik et plantronics .90 headset, halflife og en icemat til 500kr. Den købte jeg og gemte kvitteringen, så nu er det så sket at headsettet ikke gider mere, og jeg skla ned og have pengene tilbage eller have et nyt headset. Nogle der har nogle erfarringer mht. Fona og reklammering?
Avatar billede ird Praktikant
30. september 2003 - 19:13 #1
Ligemeget hvordan de har det SKAL de give dig dine penge tilbage eller bytte det til et nyt produkt
Avatar billede dwal Nybegynder
30. september 2003 - 19:15 #3
dvs. at jeg godt kan forlange pengene tilbage, bare jeg kommer med hele pakken?
Avatar billede dwal Nybegynder
30. september 2003 - 19:18 #4
Problemet er bare at jeg tror ikke de sælger pakken mere, og højst sansynligt bare vil give mig skylden for at den gik i stykker :(
Avatar billede ird Praktikant
30. september 2003 - 19:20 #5
Ikke dit problem!

Læs lidt på de links jeg smed, så har du lidt at smide i bøffen på dem
Avatar billede ird Praktikant
30. september 2003 - 19:20 #6
print den evt ud og tag den med
Avatar billede dwal Nybegynder
30. september 2003 - 19:30 #7
Will do :) takker for hjælpen.
Avatar billede ird Praktikant
30. september 2003 - 19:32 #8
Anytime
Avatar billede exp Juniormester
30. september 2003 - 19:37 #9
"Reparationer er nemlig omfattet af lov om forældelse, som selv er en gammel sag på omkring 80 år. Loven siger, at man kan reklamere over reparationer i fem år efter reparationens udførelse."

http://www.forbrugerraadet.dk/raad/forbruger/alle/raad068/

Gælder det så hvis jeg har en vare jeg har købt i '99, der gik i udu, blev repareret og gik i udu samme sted efter reparationsperioden?

dwal >>
håber ikke du ser et som spam :-)
Avatar billede ird Praktikant
30. september 2003 - 19:42 #10
Exp>>Tror der kom en nyere lov om dette i 2001 så det tør jeg ikke sige :)
Men det er måske en ide at forsøge sig..*G*
Avatar billede exp Juniormester
30. september 2003 - 19:47 #11
Ja, det er jo en MD til 2000 spir :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. oktober 2003 - 08:54 #12
Du må nu ikke forvente at få pengene tilbage for hele pakken. Det er jo kun hovedtelefonerne der er problemer med.