Avatar billede steenvj Nybegynder
30. september 2003 - 18:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sydbank og terminal server

Hejsa alle.
Vi skal installere onlinebanking fra sydbank på en terminal server, der står i manualen at de enkelte brugere skal have fuld adgang til registreringsdatabasen (eller ihvertfald en enkelt gren) hvor kan jeg give dem det uden af skulle opgradere alle til administratorer?

(programmet bruger btrieve databasen hvis det skulle hjælpe?)
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2003 - 19:09 #1
Det kan gøres via. En Group Policy (GPO)

Lav en GPO der gælder for den pågældende maskine.
Naviger til:
Computer Configuration >Windows Settings >Security Settings >Registry.

Højreklik og vælg Add key...
Browse dig frem til den key det drejer sig om, og klik OK.
Sæt de permissions der skal være for den pågældende Bruger/Gruppe.

:-)
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2003 - 19:10 #2
Key = Gren.
:-)
Avatar billede steenvj Nybegynder
30. september 2003 - 19:10 #3
ha, det var jo ikke så svært... Jeg kunne bare ikke se registry ;)