Avatar billede klausd Nybegynder
30. september 2003 - 18:03 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

ok design / funktionalitet ?

Hejsa,
Jeg sidder og fifler med et clan community (nej.. ikke som alle andre :) ..

Hvad syntes i om layoutet ?
Er det overskueligt eller for presset?
etc.

http://www.clanbuilder.com
Avatar billede klausd Nybegynder
30. september 2003 - 18:05 #1
Vil også gerne høre hvis det er helt smadret i din browser, og i så fald hvilken version du bruger !
Avatar billede nidyahou Praktikant
30. september 2003 - 18:13 #2
jeg er egentlig godt tilfreds med siden, elsker sådan nogen små vinduer med flotte rammer, og det synes jeg du formåer at mestre ret godt. det kan godt være en smule forvirrende med alle de bokse, prøv at linke de 2 bokse i venstre samme.
men ellers en fin side.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. oktober 2003 - 18:44 #3
nice enkelt opbygget site. Jeg havede ellers forventninger om at jeg skulle ind på endnu en mørk clan side :)

Mht. forum - her er det mere ønskværdigt, hvis du integrerer det på din side. Åbn siden i en frame e.a. så siden ikke åbnes i et nyt vindue.

Mangler lidt liv på siden - ex et pic med lidt farver et slideshow eller lignende, da den nuværende er ret grå.

hvad med lidt developerinfo ???
Avatar billede tullejr Nybegynder
04. oktober 2003 - 15:02 #4
... er det meningen at jeg skulle kunne oprette en profil hvor alle felter er tomme, og derefter logge ind uden at skrive noget bruger og password ?
Avatar billede klausd Nybegynder
05. oktober 2003 - 23:26 #5
nej, det er naturligvis ikke meningen i den endelige version. Men jeg foretager stadig ændringer og tilføjelser til oprettelsen, så et check kommer først på i sidste runde, når alt andet er klart.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
15. oktober 2003 - 09:53 #6
Små bokse med pæne rammer virker stadig, men din navigation er for ringe! De små billeder er ikke sigende om 'linkets' indhold - som et minimum må du have noget tekst ind når man køre musen over de små billeder!
Avatar billede alexander_j Nybegynder
15. oktober 2003 - 09:54 #7
Og den lille gule toolbox er ikke nok!