Avatar billede skwizie Nybegynder
30. september 2003 - 13:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Nyt logo til TravelPoint

Jeg skal have lavet et simpel logo til en hjemmeside. Navnet er "TravelPoint". Det skal være simpelt, men dog stadig udtrykke symbolik til hjemmesiden som omhandler rejse.
Hjemmesiden har sloganet "Din elektroniske kuffert"
Avatar billede stone Forsker
30. september 2003 - 18:28 #1
Avatar billede skwizie Nybegynder
30. september 2003 - 18:52 #2
Lidt for forvirret, det skal være et simpel logo som man kan bruge til print og tryk også!
Avatar billede miss-g Seniormester
30. september 2003 - 23:07 #3
Hvad er der galt med det som er på siden http://www.travelpoint.dk ?
Avatar billede stone Forsker
30. september 2003 - 23:21 #4
det ville være rart du definere størrelsen evt. farver eller sort hvid?
Avatar billede skwizie Nybegynder
30. september 2003 - 23:40 #5
Jeg syntes ikke rigtigt det lignede noget rigtigt logo! Men det skal være i størrelsen 120*80 cirka og være i røde farver (mørke/mellemrøde nuancer).
Avatar billede skwizie Nybegynder
30. september 2003 - 23:42 #6
Nu har jeg prøvet at lave et selv, http://www.travelpoint.dk/tp.jpg , hvad siger i til det?
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. oktober 2003 - 00:17 #7
synes du skal beholde det der er på siden nu, synes det ser rigtig flot ud og professionelt, men ellers er dit nye også utrolig flot.
Avatar billede stone Forsker
01. oktober 2003 - 00:30 #8
ditto til triple-x kommentar
Avatar billede bokke1 Nybegynder
01. november 2003 - 00:57 #9
du kan tage et kig her og se om der er noget du kan bruge !!!
http://www.hellgren.dk/testpic.htm
Avatar billede bokke1 Nybegynder
08. november 2003 - 19:02 #10
mon ikke bare du skal lukke spøgsmålet der sker vist ikke mere her s*
Avatar billede skwizie Nybegynder
22. december 2003 - 13:44 #11
:)