Avatar billede helleq Nybegynder
30. september 2003 - 12:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Visninger af mail

Jeg har en bruger, der angiveligt ikke har "rørt ved noget", men efter at jeg har haft genstartet exchangeserveren, vises hendes mails på en anden måde ( noget med grupper). Visningen er den, hvor alle mails står forneden med et plus eller minus, og hvor man så kan åbne dem ved at trykke på plus. Det er kun i henholdsvis indbakke og sendt post det er galt.
Hvordan får man den "almindelige" klassiske visning af mails op igen? Og kan det have noget at gøre med at vi pt. er ved at kunne bruge webmail?
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2003 - 12:09 #1
Vælg view - current view
vælg messages
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2003 - 12:10 #2
I den engelske version er det første valg i menuen.
Avatar billede helleq Nybegynder
30. september 2003 - 12:53 #3
Sådan står den. Altså med beskeder i visningen.
Men kan det være noget i forbindelse med web-synkroniseringen, der gør det?
Er der noget omkring outlook, der skal slåes fra?
Brugeren har igår brugt webmail hjemmefra, og benyttet sig af de to mapper, det er galt med. Slettet post, f.eks. vises som altid.
Avatar billede helleq Nybegynder
30. september 2003 - 12:57 #4
Den er rettet nu. Det VAR i visningerne, at der var fejl.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2003 - 12:58 #5
som du beskriver det, står den med den visning der hedder (på engelsk) By sender.

Jeg har aldrig haft problemer med at visningerne ændres ved brug af web-mail.

Stil dig på en af de mapper, der har den rigtige visning. Tjek oppe i menulinjen hvilken visning mappen har, og vælge så denne visning til de mapper der har fået en anden visning.

Det er ikke altid man kan forklare, hvorfor indstillingerne pludselig er ændret. Man kan have trykket på nogle genvejstaster uden at vide det :)
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2003 - 12:59 #6
o.k. det var dejligt- tak for point