Avatar billede mtychsen Praktikant
30. september 2003 - 11:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Epson CX5200, HP 2110 eller Canon MP700

Jeg ønsker en multifunktionsmaskine, men hvilken skal man vælge?

Epson Stylus CX5200, ca. 1500,-
HP Officejet 2110, ca. 1250,-
Canon SmartBase MP700, ca. 3000,-
Avatar billede detnemt Nybegynder
30. september 2003 - 11:35 #1
Jeg havde nok valgt HP´en (har selv en anden Multi.. fra HP). HP-printeren laver utrolig flotte udskrifter også hvis du skal udskrive billeder. HP er også kendt for at blækpatronerne holder længe, HP printere har god software med og er meget nemme at installere. HP´en har papirbakke foran, hvilket gør det nemme at lægge papir i og det er mere pladsbesparende.
Avatar billede mtychsen Praktikant
30. september 2003 - 12:13 #2
kim.n: Har selv en HP DeskJet 720c... desuden laver HP netop ikke mega pæne photos, bl.a. fordi deres blækdråber er over dobbelt så store som Canons... HP er for øvrigt en af de dyreste blækprintere man kan få. I Epson og Canon er der 4 seperate tanke. Det er besparende. Nå, men mit spørgsål er ikke besvaret endnu... Jeg ønsker udtalelser fra folk der har studeret og prøvet en eller flere af ovenstående maskiner, og ved hvad de taler om :-)
Avatar billede mtychsen Praktikant
13. august 2005 - 19:23 #3
Lukket