Avatar billede net-base.dk Nybegynder
30. september 2003 - 10:24 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

www.net-base.dk

hvad systes i om designet på mit site.

www.net-base.dk

jeg vil gerne have lidt ris og ros
Avatar billede snuppy2002 Nybegynder
30. september 2003 - 10:38 #1
ved det ik rigtig min første hp var li så amatøragti, den kan du se på www.snuppy.dk .
mvh. rené
Avatar billede masterc Nybegynder
30. september 2003 - 10:43 #2
Jeg synes det er fint og enkelt, måske kunne det gøres lidt mere smart og "up to date" ved at lave nogle afrundede hjørner mv....

Jeg mener også at du bør nok lade brugeren komme vidre fra din intro side hvis han ikke trykker "Enter" inden for en hvis tid og der, måske også skrive noget om hvad man finder på dit site.

MasterC
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
30. september 2003 - 10:44 #3
Aaaah, snuppy, DIN side tager præmien!!!

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre webbrowserindstillingerne.

--------------------------------------------------------------------------------
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2003 - 10:46 #4
Jeg må indrømme at designet at simpelt (og den interlaced'e baggrund gør mine øjne trætte)....

Jeg må også stille spørgsmålstegn ved din startside ?.... Hvor har du valgt at lave en side hvor der står (oversat til alm. dansk) "Microsoft Internet Explorer 6 viser denne side godt, hvis du har en anden browser så tager jeg ikke ansvaret for hvordan den ser ud".... og så er der KUN valgmuligheden "Enter...", måske burde du lave et link til hvor man kan downloade IE6...så er der da i det mindste en mening med at siden er der.... Men det er stadigvæk tidsspilde at vise siden....

Undskyld hvis jeg virker meget kritisk, men i det mindste var det da lidt konstruktiv kritik.... :-)

Forsat held og lykke med projektet... Får jeg så 30 point ? hehe
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
30. september 2003 - 11:12 #5
Det er meget rart at få lidt kritik af det får man noget bedere ud af det man spørger om. Jeg ved godt at indholdet på sitet ikke er færdig endnu. og den den skal også nok komme til at linke videre.

TAK
Avatar billede lordhead Nybegynder
30. september 2003 - 18:03 #6
...Fedt topbanner :)