Avatar billede zhatten Nybegynder
30. december 2000 - 00:44 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Age Of Empires

Hej.

Jeg har et problem.
Jeg har lige formateret min computer med håb om at Age Of Empires kunne køre (Det er det første Age O E, der er lavet)
Hver gang jeg har spillet i 5 - 10 min fryser den og jeg er tvunget til at slukke computeren.

Før i tiden virkede det fint ude problemer.
Det eneste jeg har i den nu er :

Works 4,5
Mujaffa Spillet Gold Version
Winzip
Age Of Empires
DirectX 7,0
Explore 4,0
Dr. Solomon Antivirus.

Det er en gammel computer :

166 MHz Pentium
24 MB Ram
1,2 GB HD

Nogen der har en ide om hvorfor den fryser inde i spillet hele tiden ?

- Zhatten
Avatar billede madd Nybegynder
30. december 2000 - 01:08 #1
Måske for lidt ram? Prøv at kigge i AOE\'s readme om minimum requirements.

Ellers kan du prøve at klikke: Start > Programmer > Tilbehør > Systemværktøjer, der kan du se om der er nogle konflikter og om der er fejl på DirectX installationen...
Evt. Deaktivere Dr. Solomon mens du spiller!

/MadD
Avatar billede madd Nybegynder
30. december 2000 - 01:09 #2
Hva\' med lidt fler\' point??? :D
Avatar billede zhatten Nybegynder
30. december 2000 - 01:10 #3
Det kan ikke være det med ram, for det har virket før i tiden som jeg også skrev.

- Zhatten
Avatar billede darkphazer Nybegynder
30. december 2000 - 01:15 #4
Hvilke programmer har du på computeren nu, som du ikke havde den gang det kørte fint ?

- DarkPhaZer
Avatar billede zhatten Nybegynder
30. december 2000 - 01:20 #5
Jeg havde ikke :

Mujaffa Gold Version
Dr. Solomon, jeg prøvede også før jeg formaterede der virkede spillet jo heller ikke og der havde jeg Norton Antivirus.
Jeg ved bare ikke hvad der er galt det virkede jo fint for ½ år siden, men nu virker det ikke den fryser :(

- Zhatten
Avatar billede darkphazer Nybegynder
30. december 2000 - 01:26 #6
Prøv evt. at afinstallere din DirectX

- DarkPhaZer
Avatar billede -ms- Nybegynder
30. december 2000 - 01:40 #7
Eller køre det uden Anti virus proggiet slået til.