Avatar billede kego2 Nybegynder
29. september 2003 - 15:14 Der er 3 kommentarer

ipaq 3630 til netradio giver fejl

Jeg har en ipaq 3630 med pocket pc 2002 og mediaplayer 8, som jeg gerne vil ha' til at streame netradio i min kælder via wlan. Indtil videre prøver jeg den af på en pc via usb.

Mit problem:
Når jeg eksekverer et link til en netradio giver den følgende fejl:
"Cannot find the file. Verify that your network proxy settings er correct"

Den er online, da jeg surfer frem til linket, men den kan åbenbart ikke eksekvere linket - nogen der kan hjælpe?
Avatar billede kego2 Nybegynder
29. september 2003 - 16:59 #1
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
29. september 2003 - 17:30 #2
Her er i øvrigt et godt link direkte til radio: http://www.dr.dk/netradio/netradiohelp_direkte.shtml

(hvis ikke du kender det)
Avatar billede _basil Nybegynder
19. oktober 2003 - 23:41 #3
Har selv Ipaq 3660.. Er din købt med pocket Pc 2002 ?? min er solgt med win ce og vil gerne opdatere..Men hvordan?