Avatar billede aloneiz Nybegynder
29. september 2003 - 15:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kiss dp-450

Avi-film(divx) hvordan skal de brændes ud med nero så jeg kan se dem på kiss dp-450. Og er det muligt at brænde subtitles(undertekster) med så de også vises sammen med filmen, hvis ja hvordan ?
Avatar billede marzman Nybegynder
29. september 2003 - 15:45 #1
Jeg tror du skal brænde dem som ISO...

Og jeg tror ikke at du kan få subtitles på....!

//marZman -
Avatar billede marzman Nybegynder
29. september 2003 - 15:46 #2
Så skal du i hvert fald sætte dem ind på filmen med et program...
Avatar billede miss-g Seniormester
29. september 2003 - 16:19 #3
Læg undertekster på (dansk guide):
http://www.digitalempire.frac.dk/permsubs.shtml
Avatar billede konex Nybegynder
30. september 2003 - 16:55 #4
http://www.kiss-technology.com/ under FAQ subtitles kan ligge i roden samme med AVI(divx) filmen dette virker jeg bruger det selv.

hvis du brænder med Nero så vælg CD-ROM(ISO) og læg filerne i roden og brænd dem så virker det. nemt ikke.
Avatar billede grevelund Nybegynder
23. februar 2004 - 13:38 #5
Jeg har prøvet bare at ligge filerne ind sammen med .avi filen, jeg kunne ikke få det til at virke, skal man kalde undertekstfilen noget bestemt og hvad med dens format...?
Avatar billede aloneiz Nybegynder
24. februar 2004 - 07:34 #6
Undertekst filen skal være i det format som hedder .sub, det hjælper ikke at det er en .srt eller .ssa for så vil det ikke virke. Ja undertekst filen skal hedde nøjagtig det samme som .avi filen eller vil det ikke fungere...