Avatar billede cyberwolf Nybegynder
29. september 2003 - 12:19 Der er 7 kommentarer

slette mappe

jeg har en gammel Documents And Settings mappe liggende på et andet drev end det windows ligger på, og det fylder jo en del så jeg kunne godt tænke mig at slette det, men når jeg prøver får jeg acces denied cannot delete the folder windows hvad skal jeg gøre for at slette hele lortet?
på forhånd tak.
Avatar billede andersenph Nybegynder
29. september 2003 - 12:23 #1
Det er fordi  documents and settings er en del af windows.
Åbn mappen og slet indholdet i stedet
Avatar billede nmh Nybegynder
29. september 2003 - 12:23 #2
Du skal tage ejerskab.Så kan du slette.
Avatar billede nmh Nybegynder
29. september 2003 - 12:24 #3
ups. jeg så ikke det var selve documents and settings.
Avatar billede andersenph Nybegynder
29. september 2003 - 12:24 #4
Hvis du åbner mappen og markerer hele gøjemøjet burde du kunne slette det hele pånær selve mappen og den fylder jo ikke så meget :0)
Avatar billede arlet Juniormester
29. september 2003 - 12:25 #5
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
02. oktober 2003 - 00:48 #6
hejsa..jeg havde ikke set at jeg havde fået svar på mit spørgsmål :/ det der dr.delete er kun til enkelte filer, men hvordan er det nu man tager ownership over en mappe jeg kan sgu ikke huske det?