Avatar billede jonas24635738 Nybegynder
29. september 2003 - 06:35 Der er 13 kommentarer

Windows XP Pro Dansk eller Windows XP Pro Engelsk

Hvorfor et styre system er bedst af ???? Dansk eller Engelsk???

Hvorfor en af dem er mest stabil og fejl fri???

Hvorfor et synes du jeg skal vælge at installere???????

Jeg er lige glad om ddet er engelsk eller dansk, da jeg fik 13 i begge fag....
Avatar billede wickedd Juniormester
29. september 2003 - 06:44 #1
lol
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. september 2003 - 06:48 #2
Tror ikke XP er mere ustabilt fordi sproget er ændret. Tekster skulle nødig påvirke stabiliteten af et program!
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
29. september 2003 - 07:24 #3
der har tidligere været problemer med at nogen sprogpakker gjort systemet mere ustabilt.. men det skulle de vist være ovre for lang tid siden .. men hvis du vil være sikker så tag det med en gang engelsk ... det er jo oprindeligt udviklet i det sprog.

men for at det skal ha nogen effekt så skal du jo helst sørge for at ALT så er engelsk sproget ....

og tilykke med de 2 13 taller ... tvivler dog på du fik det i dansk *G*
Avatar billede riversen Nybegynder
29. september 2003 - 07:52 #4
he, sjovt det lige skulle nævnes især med de formuleringsfejl :-)

Men der er ingen forskel på de 2 styresystem rent funktionelt og ydelsesmæssigt.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
29. september 2003 - 07:55 #5
Den eneste grund til ikke at vælge DK er alle de oversættelses- og stavefejl der er.

Fx. den klasisske som går igen i win 9x/2k/xp: RGenstart (Restart er ikke blevet erstattet ordenligt (SJUSK))
Avatar billede riversen Nybegynder
29. september 2003 - 07:56 #6
hvor er det henne ?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
29. september 2003 - 07:57 #7
Bl.a. ved installation af printer (mener kun det er ved netværksprinter), og så er den også et par andre steder...
Avatar billede riversen Nybegynder
29. september 2003 - 07:59 #8
jeg har godt nok aldrig set det, og har aldrig skulle geninstallere ved printer installation
Avatar billede hmortensen Nybegynder
29. september 2003 - 08:02 #9
geninstallere ? du mener genstarte ?
Avatar billede riversen Nybegynder
29. september 2003 - 08:03 #10
he ja selvfølgelige
Avatar billede hmortensen Nybegynder
29. september 2003 - 08:15 #11
Du kunne jo vælge sprog efter hvilken sprog version af office pakke du evt vil ha, så du ikke får for blandede menuer
Avatar billede jonas24635738 Nybegynder
29. september 2003 - 11:37 #12
Okay.... Men den bedst løsning er altså Windows XP Pro på engelsk....???

Hvad er ulempen ved den danske????
Avatar billede wickedd Juniormester
29. september 2003 - 11:38 #13
Ej det bedste sted de har oversat noget i Windåze er i Paint... Nede i statuslinjen står der følgende:

Klik på Emner I hjælp i menuen Hjælp for at få hjælp. Ja tak!