Avatar billede Bennysørensen Praktikant
29. september 2003 - 04:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Det dér ur!

Well, ganske simpelt: Mit ur på proceslinien bliver ved at stille sig selv til alle mulige tåbelige tidspunkter, selvom det ikke er sat op til at synkronisere med nogle servere. Det er gerne 2-4-6-7 timer bagud...
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
29. september 2003 - 05:52 #1
øhh..hvorfor så ikke sætte den op til at synkronisere
Avatar billede allanfo Praktikant
29. september 2003 - 06:20 #2
Er det KUN hele timer det springer? For hvis det også er minutterne der springer, så er det et tegn på at batteriet på dit bundkort er defekt, og skal udskiftes. Ellers ryger dine BIOS-indstillinger nok snart.

Hvis det kun er hele timer, så kan det være fordi din lande-indstilling er noget vrøvl, og den synkroniserer med en tidsserver i USA.
Avatar billede anhansen Nybegynder
29. september 2003 - 08:23 #3
enig med Eric... Hvorfor vil du ikke synkronisere... Så er du da fri for det.
Problemet lyder som om der er et batteri på bundkortet der er ved at stå af. På min den gamle pc, stoppede uret når man slukkede computeren, og kørte dermed først videre når man tændte den igen.. Og det er jo ikke meningen.. ;-)
Avatar billede u3066 Nybegynder
04. april 2004 - 14:28 #4
hvad så med mit ur, det går ud af stilling (hver anden gang) der startes op,så sir pc forkert tidszone.så står tiden på 1980??-- mit os er xp pro.-- jeg har slået symkro.fa i kontrol i tidsindstilling?hva er grunden.det er ret ireterende,at stille uret hele tiden.
mvh. u3066
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
06. april 2004 - 17:32 #5
hvad med at slå synkronisering til igen så ???