Avatar billede jwl Nybegynder
28. september 2003 - 22:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

grafikkort quadro 4 200 nvs

for snart et Quadro 4 200 NVS, Low
Profile /SFF option 2xvga, og ville høre om nogen kunne linke til en benchmark test eller noget
på forhånd mange tak :)
29. september 2003 - 14:41 #1
jeg fandt den her test til dig. håber du kan bruge den til noget eller små du sige til ;)
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/PNY_Quadro_NVS/strona-1.html
Avatar billede jwl Nybegynder
01. oktober 2003 - 12:35 #2
mange tak men den er desvære på polsk, det lykeds mig nogen lunde at oversætte det med programmer men ik helt optimalt ellers tak skal du hav :)

btw ku heller ikke finde andre på google har søgt i lang tid nu
01. oktober 2003 - 13:10 #3
Jeg tror det er et godt grafikkort!
men jeg har aldrig hørt om det.
men håber det bedste for dig hvis du køber det ;)