Avatar billede zipalexzip Nybegynder
28. september 2003 - 19:24 Der er 12 kommentarer

Design tak?

www.3d-artist.dk/kig9.jpg
vs.
www.3d-artist.dk/kig8.jpg

Hvilken er bedst (begrund), og hvad syntes i.....!
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
28. september 2003 - 19:25 #1
sidste er klart fedeste... jeg kan dog ik li den bliver så meget hvis i midten .. det må gerne være lidt dystert .. os nu det er CS site
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. september 2003 - 19:25 #2
http://www.3d-artist.dk/kig8.jpg
denne..der anden virker sløret,utydlig..O)
Avatar billede nak-m Nybegynder
28. september 2003 - 19:27 #3
altså jeg bryder mig overhovedet ikke særlig meget om begge, meeen hvis jeg skulle vælge ville det nok blive ... kig8 ... måske ;)
Avatar billede big_ossi Nybegynder
28. september 2003 - 19:38 #4
kig8 er jeg til hvis jeg skulle vælge mellem de to
Avatar billede netassist Juniormester
28. september 2003 - 19:40 #5
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
28. september 2003 - 19:46 #6
ok tak....! Andre...!
Hvis i vil må i gerne komme med længere svar om hvad i synbtes om hele designet...!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. september 2003 - 23:34 #7
Jeg kan bedst lide kig8.jpg, dog bryder jeg mig ikke rigtig om nogen af dem, da jeg synes det er meget svært at se de forskellige ting. Slutningen af teksten forsvinder helt i det hvide og det samme gør det billede man lige kan ane oppe i hjørnet.
Avatar billede jeanpoul Nybegynder
29. september 2003 - 00:28 #8
lav dine link mere tydelige.. det er ikke til at læse..
det lyd i midten skal du nok lave lidt mindre eller ligge det under din menu txt.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
29. september 2003 - 14:42 #9
kig9 - bryder mig ikke rigtig om den grønne farve. links er for utydelige

Det samem gør sig egentligt gældende på kig8, men kig8 er lidt bedre mht. den grønne farve - skyldes nok de tern du har lagt over.
Avatar billede hmm10 Nybegynder
29. september 2003 - 15:37 #10
Jeg ville bruge www.3d-artist.dk/kig8.jpg, hvis firkanterne ikke var så tydlige.. Som de er nu, er de meget kræftigt fremhævet. Måske skulle du lave forskellige fremtoninger af firkanterne forskellige steder på siden. Til sidst: Minder ikke om et CS-side for mig, men det er vel et spørgsmål om smag og behag..
Avatar billede xpylarius Nybegynder
04. oktober 2003 - 13:09 #11
kig8 - Den første virker lidt kedelig
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
01. november 2003 - 19:21 #12
tid til at lukke det her spørgsmål ?