Avatar billede obmm Nybegynder
07. september 1999 - 20:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Homebanking

Er der ingen der vil komme med løsning til mig omkring Homebanking, jeg har sat det til 60 point under økonomiprogrammer.
Avatar billede gozar Nybegynder
08. september 1999 - 09:10 #1
Så i banken og spørg efter det.. Det pleger som regl at være gratis, bort set fra telefon regningen selvføldig...
Avatar billede gozar Nybegynder
08. september 1999 - 09:11 #2
så skulle være gå
Avatar billede obmm Nybegynder
09. september 1999 - 21:13 #3
Til hvis du ser mit første spørgsmål under økonomiprogrammer vil du se at det
har jeg faktisk prøvet flere gange uden
resultat.
Avatar billede gozar Nybegynder
13. september 1999 - 14:45 #4
Jeg gik ind i min bank og spurte om jeg de tilbød homebanking, og vupti. så smed de en stor komfelut med en masse disketter, efter 3 timer kunde jeg bruge homebanking
Avatar billede rodriguez Nybegynder
08. oktober 1999 - 00:44 #5
Skift bank?!? Bruger selv Jyskenetbank... Virker ubeklageligt.. Om ikke andet så lav en disponibel-konto i jyske og hold resten i den egenbank. (det koster 50 kr. at blive tilmendt netbanken)
Avatar billede rodriguez Nybegynder
08. oktober 1999 - 00:44 #6
din egen bank skulle der selvfølgelig stå ;-)
Avatar billede frubi Nybegynder
18. november 1999 - 13:58 #7
Hvilken bank bruger du??
Avatar billede meyersweb Nybegynder
07. januar 2000 - 14:01 #8
Jeg anvender Unibanks homebanking system, og jeg kan varmt anbefale det til alle andre. udover naturligvis pengeoverførsler, giroindbetalinger o.l., er jeg koblet op på Unibanks Onlineinvesteringer, hvor prisen for at handle aktier er 50% af normalt, fx købte jeg for 1.100 aktier her for 14 dage siden pris i kurtage: 5,50, Det er billig (og jeg ved godt der ligger en ligge kursforskel)

Nej, jeg arbejder ikke i Unibank, man jeg vil varmt anbefale det til alle der spørger!
Avatar billede obmm Nybegynder
11. januar 2000 - 07:52 #9
Hej jeg venter stadig på løsningen!!!!!
Avatar billede obmm Nybegynder
27. april 2003 - 18:06 #10
Shit...