Avatar billede danger Nybegynder
28. september 2003 - 18:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

graphics apeture size?

hej. Ude i biosen under vga instillinger står der noget med graphichs apeture size. Hvad betyder det den står på 64 et eller andet, har et asus geforce 4ti4200 asus 128
Avatar billede proteinpulver Nybegynder
28. september 2003 - 18:44 #1
så skal du sætte den på 128, det er ram :-)
Avatar billede danger Nybegynder
28. september 2003 - 19:04 #2
doh det burde jeg sku da vide
Avatar billede hottadpole Nybegynder
28. september 2003 - 21:48 #3
>> proteinpulver Jeg håber ikke du mener det skal stå på 128 fordi der er 128 MB på kortet? I så fald er du helt gal på den.
>> danger Graphics Aperture Size er en oplysning til systemet om hvor meget system ram grafikkortet kan få lov til at bruge hvis det skulle løbe tør for egen hukommelse. Det har i dag med de store mængder på kortene ikke den store bertdning.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
28. september 2003 - 21:49 #4
Stave kan man heller ikke. bertdning=bertydning :)
Avatar billede hottadpole Nybegynder
28. september 2003 - 22:17 #5
Damn. Det gåt ikke helt godt: bertdning=betydning.
Avatar billede danger Nybegynder
28. september 2003 - 22:19 #6
så altså det har ingen betydning om det står på 64 eller 128
Avatar billede hottadpole Nybegynder
28. september 2003 - 22:54 #7
Det mener jeg ikke det har. Før i tiden kunne det hænge det sammen med agp*2 eller *4, men de tider er forbi. Personligt sætter jeg den til 128 ud fra den betragtning at setup defaults sætter den til 64 og så er 128 nok bedre. Hvis du søger på graphics aperture size via http://www.google.dk vil du få en masse omkring det emne fra folk der ved mere end mig.
Avatar billede danger Nybegynder
29. september 2003 - 12:57 #8
får højere fps i cs nu da jeg har sat den til 128 (: