Avatar billede jammerlab Nybegynder
28. september 2003 - 18:35 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Sidevurdering: http://www.modern-solutions.dk/

Hvad syntes i?

Kritik af design, tekst, priser, bruger venlighed, funktionalitet, browser typer, osv osv :)
Avatar billede big_ossi Nybegynder
28. september 2003 - 18:48 #1
syndes siden er pæn overskulig... selv om teksten i menu måske er lidt utydlig.
at den også er optimeret til 1024x768 kan nok også give problemer med bruger der bruger 800x600
Avatar billede proteinpulver Nybegynder
28. september 2003 - 18:50 #2
synes det ser lidt "ufedt" ud at al teksten nærmest er samlet nede i højre hjørne, navigation burde måske flyttes ud i venstre side. evt. med større tekst.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. september 2003 - 19:00 #3
(1) Synes det er et spændende design som er meget enkel og overskuelig

(2) ok med velkomsten, synes bare du skal lave den lidt mere forklarende om hvad siden handler om.

(3) teksten i menuen er meget lille, og kan være lidt svær at læse

(4) Funktionaliteten og brugervenligheden synes jeg er god. Siden er let at betjene og overskue.

(5) Siden er måske lidt en smule kedelig. Kunne du ikke prøve at finde nogle billeder som kunne live siden lidt op.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
28. september 2003 - 19:59 #4
Hm... så i syntes jeg skal lave teksten større i menu'en ?
og problemet med teksten på forsiden kan jeg vel nok løse... ellers kunne jeg lave nyheds siden som forside... eller noget.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
28. september 2003 - 20:06 #5
og big_ossi jeg har lavet det til 800x600
Avatar billede big_ossi Nybegynder
28. september 2003 - 20:27 #6
Okay... men jeg får både scroll vandre og lodret i 800x600 og skal trække den til højer for at læse al teksten.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
29. september 2003 - 14:35 #7
Du skriver du har optimeret til 800x600, men du skal være obs på at du fx i IE 5+ rent faktisk kun kan disponere over 760x395 px, da resten bruges af startlinien og browserens areal. Nogen brugere har derudover en masse andet  slået til - Ex hyperlinks m.v.

Navigation er overskuelig. Siden loader dejligt hurtigt.

Fonten på menuen i venstre side er lidt for lille. Kører med 1152x864 og det er ret svært at se hvad der står. Den øvrige tekst kunne også godt være lidt større.

Pas på med hvid font på mørk baggrund. Er anstrengende at læse, især hvis der er en del tekst. Del din tekst op i afsnit - ex under projekter - ekstra information.

I teksten (banner) - "Modern.solutions expand your perspective" - er svært at læse den tekst der hedder "solutions expand your"

Designet er pænt, men siden er lidt mørk

Det kabel du har valgt at sætte ind i toppen på dine sider (del af banner), er meget dominerende. mener det med fordel kunne laves noget mindre.

Hvorfor åbne dit forum i et nyt vindue ?? Var i første omgang ikke opmærksom på dette, og sad og ledte efter en knap/menu der kunne føre mig tilbage til hovedsiden e.a.

Under Support/faq - her kunne mouseover effekten på din radiobutton godt være lidt mere tydelig...

Savner lidt en mouseover på dine links. Vil også samidig give lidt mere liv på siden. Ville også være end god ide med lidt pics.

Savner lige som jacobclausen en lidt mere uddybende forklaring på velkomstsiden. Hvad tilbyder I m.v. Det er vigtigt at I hurtigt får formidlet hvad I er for nogen ;) de fleste brugere ønsker hurtigt at finde indformationer, og er ikke villige til at skulle klikke sig ind flere steder for at finde denne information....
Avatar billede hmm10 Nybegynder
29. september 2003 - 16:53 #8
Jeg ville tjekke hele siden for stavefejl, forkert ordvalg og komma'er.
Avatar billede ut2003dkchamp2003 Nybegynder
04. oktober 2003 - 14:23 #9
Slap af der hmm10 :D