Avatar billede matr Nybegynder
28. september 2003 - 17:57 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

teamcarlbro.dk hvad synes i, ideer?

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om Jeres indtryk af mit website www.teamcarlbro.dk . Jeg kunne også godt tænke mig at lave noget på siden som kunne trække folk tilbage. Altså få dem til at komme igen. Det skal siges at siden er bygget op omkring et CMS.

Hvad synes i?

Og flere ideer?

/Mvh. Mathias Aggerbo - Team CarlBro
Avatar billede doodoo Novice
28. september 2003 - 18:05 #1
Hej.

Siden er pænt opbygget, men du burde overveje at skifte dine farver i tabellerne ud eller fjerne dem helt.
Skriftfarven i nyheder er svær at læse så det burde du måske også tage op til overvejelse.

eventuelt byt phpbb ud med eget forum eller sæt det op så det passer ind i dit design, dvs at det ikke åbner et nyt vindue.

Du skal holde de samme tabeller det vil sige at du enten skal vælge den inde under links eller resultater eller måske enda fjerne dem/lave nye.

Det ser ikke specielt godt ud når der er en hvid baggrund bag din tekst fx i menuen, tilføj til foretrukne.

Topbaren er utrolig pæn og den viser hvad siden handler om, den behøver du ikke at lave om.

det var vidst det.
Avatar billede lordhead Nybegynder
28. september 2003 - 18:36 #2
Synes din side er pæn og flot ;-)

1. Den gule border, som der vises i IE, ses ikke i netscape. Dette problem skal løses.
2. Siden er pæn og overskuelig, og brugervenlig frem for alt.
3. Alle dine tabeller er ikke lige bredde - det ser lidt klunded ud.
4. Flotte billeder ;-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. september 2003 - 18:56 #3
(1) Siden er opbygget på en sådan måde at den virker enkel og overskuelig.

(2) Istedet for teksten aller øverst synes jeg du skal prøve at ligge noget tekst ind på topbanneret.

(3) Det er fint med de grafiske elementer du har på siden, de giver lidt liv.

(4) Du har nyheder flere forskellige steder og endda samme nyhed 2 gange på forsiden, synes du skal lave lidt mere orden/logik i det.
Avatar billede matr Nybegynder
28. september 2003 - 19:45 #4
Cool, mange tak for den konstruktive kritik. Er der nogen af Jer som har ideer til nogle features som kunne være brugbare med henblik på at få folk til at komme igen?
Avatar billede doodoo Novice
28. september 2003 - 23:22 #5
evt. som sagt: At lave dit eget forum, så folk ikke skal besøge PhpBB som er på 50% af nettets forums ;)
Evt, lave en chat som man kan komme i kontakt med andre med denne interesse og med jer der står for siden..
Avatar billede miss-g Seniormester
29. september 2003 - 01:06 #6
1) Banneret i toppen. Jeg synes det er synd stregerne er så mørke. Gør dem lidt mere transperante. Man kan jo også lave billederne i toppen i blå toner, hvis det røde træder for meget frem...

2) Lidt mere plads rundt om tekst generelt ville pynte. Synes den står for tæt på kanterne.

3) "Tilføj Team Carl Bro til dine favoritter"...den kasse ligner noget der er en fejl. Skal den se sådan ud? Ville være smartere med noget grafik hist og her, som fanger *S*

4) Jeg kunne godt tænke mig at skifte den hvide baggrund ud med en anden nyance blå end "overskrift boksene".

5) Flotte billeder af bådene.

6) "Nyheder" og "Rapporter" sektionerne i midten er ikke lige brede - det bør de være.

That´s it :-)
Avatar billede olav76 Nybegynder
30. september 2003 - 14:23 #7
Bygget op i et CMS-system siger du. Nu er jeg ikke skide klog på den slags, men er det ikke en form for en skabelon til at lave et forum? Hvor kan man finde et sådan system, og er det muligt at finde noget der er gratis?

/olav
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
30. september 2003 - 15:58 #8
olav76 >> www.typo3.com