Avatar billede carlstar Nybegynder
28. september 2003 - 12:12 Der er 7 kommentarer

Manual til Canon G3 el. G5 på dansk

Hej Eksperter.

Hej derude...
Jeg har netop købt digital kamera - ja canon powershot G5, og det ser ud til at være et rigtig godt kamera! -

Men manualen er på tysk, selvom jeg købte kameraet i DK - det var så også derfor prisen var mere end 1000kr billigere - og det betyder jo noget som studerende.

Jeg ville høre om der er nogen der kan skaffe eller ved hvor jeg finder manualen til altså enten canon powershot G3 eller G5 (stort set det samme kamera). Samt software manualen for "canan digital camera solution disk version 13"
Versionerne skal være danske. (da jeg har fundet de engelske)

På forhånd tak.
Avatar billede nmh Nybegynder
28. september 2003 - 12:19 #1
Avatar billede nmh Nybegynder
28. september 2003 - 12:24 #2
Avatar billede carlstar Nybegynder
28. september 2003 - 13:07 #3
nmh> Jeg kan ikke lige umiddelbart se hvor de danske manualer til G5 eller G3 er på disse sider?..
Avatar billede nmh Nybegynder
28. september 2003 - 13:10 #4
ups. Nu ser jeg det er de danske du ønsker. Jeg har ikke læst ordentligt, hvad du skrev. :(
Avatar billede carlstar Nybegynder
29. september 2003 - 18:00 #5
Er der virkelig ingen som kan hjælpe mig?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
04. oktober 2003 - 21:21 #6
Jow hvis du kan bruge en på engelsk. Sådan en har jeg til min G5 og synes den er lige så brugbar som en dansk.
Avatar billede boergepe Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:13 #7
Kan købes for (vistnok)500 kr. i ITbutikken - herligt kamera :-)