Avatar billede kloge-aage Nybegynder
28. september 2003 - 11:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tilpas Outlook i dag

Men det kan jeg hverken i dag eller i morgen. Fordi når min klient står i "Outlook i dag" og jeg trykker på "Tilpas Outlook i dag" så sker der intet. Har du et bud på hvorfor ?. Er løsningen at geninstallere ?.
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2003 - 13:18 #1
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2003 - 13:19 #2
fadt = fandt
og så fandt jeg een mere, men en hel del problembeskrivelser
http://support.microsoft.com/?kbid=284926
Avatar billede kloge-aage Nybegynder
28. september 2003 - 14:08 #3
Jo, hvis du har din Outlook 2000 og trykker på Outlook i dag. Så ser du en funktionsknap i øverste højre hjørne, som hedder "Tilpas Outlook i dag". Når jeg trykker på denne knap, så får jeg ikke tilpasningsmulihederne som man normalt gør. Altså hvor du kan vælge hvordan opgaverne skal vises, hvilket layout Outlook i dag skal have, hvilke postfoldere jeg vil have vist osv osv ...
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2003 - 15:04 #4
Der er masser af problemer med office today. Endnu et link her til at genskabe default.
Jeg har XP, og det er nok ikke helt det samme. Men i XP er der en mulighed for at tjekke hvad der kunne være slået fra i Outlook. Det gøres under punktet
Help
About microsoft Outlook
Knappen disabled items
Hvis du har den mulighed, er det da et forsøg værd.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;270060
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2003 - 15:15 #5
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2003 - 15:59 #6
Der er jo også den enkelte mulighed, at der er "pillet" ved indstillingerne under properties.
Højreklik på outlook Today ikonet vælg properties
Fanebladet Home Page
tjek at stien til din outlook today =
res://C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\1033\outlwvw.dll/outlook.htm
har du stien til programfiler et andet sted, skal du selvfølgelig vælge denne.

Ellers har du mulighed for at lave en restore default
Avatar billede kloge-aage Nybegynder
28. september 2003 - 19:18 #7
>at stien til din outlook today =
>res://C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\1033\outlwvw.dll/outlook.htm
>har du stien til programfiler et andet sted, skal du selvfølgelig vælge denne.
Stien jeg bruger ser rigtig ud. Jeg kan i øvrigt ikke rette i feltet.

>Ellers har du mulighed for at lave en restore default
Nej, denne mulighed er nedtonet.
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2003 - 19:23 #8
Kan det være fordi din pc er på et netværk og administrator har disablet muligheden for at ændre i Outlook today for brugeren.

Eller er det fordi den profil du er inde på ikke har rettigheder til at ændre?

Hvis ingen af de muligheder, der er skitseret i de links jeg har lagt, kan bruges, så må jeg nok opgive at forsøge at hjælpe.
Avatar billede kloge-aage Nybegynder
30. september 2003 - 19:18 #9
Ja, pc'en er en domæne-pc'er. Men jeg er med i DomainAdmin-gruppen, så det er ikke pga. rettigheder, men snarere en fejl, som er opstået, da jeg geninstallere pc'en for 1 år siden. Så jeg tror jeg prøver, at geninstallere Outlook. Det kan vel ikke tage mange minutter. Ellers tak for din indsats :)
Avatar billede sbpc Nybegynder
12. november 2003 - 17:31 #10
Tak for forslagene, men ingen af jeres forslag dur.
Jeg har læs div links, men de går mere eller mindre ud fra at en ny menu kommer frem, når jeg trykker på knappen "tilpas outlook today". Mit problem er dog, at når jeg trykker på knappen "tilpas outlook today" så ser det godt nok ud til at knappen bliver aktiveret, men der komme ingen menu frem og dermmed kan jeg ikke ændre noget. PS! jeg ER administrator.
sb