Avatar billede adampio Nybegynder
28. september 2003 - 02:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

tillader du?

når jeg skifter mellem siderne i interet eksplore, kommer der et lille vindue med spørgsmål: tillader du software som aktiv X og plug køre?
det er der træls at svare hver gang ja eller nej. hvor skal jeg skifte ínstillinger for at få dette vindue til at forsfinde?
hilsen
adampio
Avatar billede ronni112 Nybegynder
28. september 2003 - 02:20 #1
Kan du ikke sætte flueben i (Vi ikke den meddelse igen) eller (hav altid tilladelse til software fra **********) ???
Avatar billede ronni112 Nybegynder
28. september 2003 - 02:23 #2
Sorry. Jeg mente "Hav altid TILID" og IKKE tilladelse
Avatar billede adampio Nybegynder
28. september 2003 - 02:36 #3
nej ronni, det er ikke muligt !!!
for et par dage siden blev jeg opfordret til at lave om på indstilliger af internet eksplore på grund af virus. nu i dag kan jeg ikke huske hvad jeg har gjort. Jag kan huske, at jeg skule går i funktioner, valge int. indst., avanceret og skifte noget ved sikkerheden (tror jeg)
Avatar billede nak-m Nybegynder
28. september 2003 - 02:39 #4
Gå op i Tools -> Internet options. Gå derefter ind under fanebladet "Security" og tryk på knappen hvorpå der står "custom level".

Der, under punkterne omhandlende activex kan du vælge om den skal spørge(Prompt) eller om den bare skal sige ja eller nej.
Avatar billede hcichosz Praktikant
28. september 2003 - 09:45 #5
Højreklik på Explore på skrivebordet
Enskaber
klik på fanebladet sikkerhed
klik på knapen brugerdefineret niveau
så kan du sætte prik i alle de aktive x du vil deaktiver eller andet
og ok til sidst

mvh HC
Avatar billede adampio Nybegynder
28. september 2003 - 11:02 #6
tak, nak-m, point er dinne.
hilsen
adampio
Avatar billede hcichosz Praktikant
28. september 2003 - 11:26 #7
tjaaa det virker nu på min xp ;-)
Avatar billede nak-m Nybegynder
28. september 2003 - 14:12 #8
mange tak! :)